piątek, 20 maja 2016

Młodzi, Media, PR




Młodość we współczesnej kulturze mass mediów traktowana jest jako największa wartość. Większość aplikacji, portali społecznościowych dedykowanych jest dla młodych ludzi, gdyż to oni najchętniej odpowiadają na produktu zw. z nowinkami technologicznymi. Największym grzechem każdego marketera byłoby zignorowanie tego społecznego kultu. Co się z nim wiąże?
Ekspresja, energia, świeżość, nieprzewidywalność.
Wszelkie narzędzia i multimedia w obecnych realiach powinny posiadać powyższe cechy.
Warto również wspomnieć, że niektórzy nastolatkowie uważani są za wyznawców trendu i to oni w dużej mierze wpływają na losy mediów i PR.

Z czego to wynika?

Główną siłą młodego pokolenia jest fakt, że udzielają oni szeroko pojętej rekomendacji codzienności, tym samym dając wyraz swoim konsumenckim potrzebom. Za pomocą jednego wpisu przeciętny człowiek może zrujnować wizerunek marki lub dodać kolejną złotą cegiełkę budującą jej renomę. Z tego powodu wiele agencji i producentów pragnie współpracować z młodymi ludźmi chcąc poznać opinię o danym produkcie przed wydaniem go na rynek.
Czerpanie z siły, dynamiki i kreatywności młodego pokolenia stanowi ważny element w marketingu i budowaniu znaczenia marki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.