czwartek, 19 maja 2016

Kampanie reklamowe Euro 2016

 Przygotowania do mistrzostw Europy w piłce nożnej to intensywny czas nie tylko dla naszej sportowej reprezentacji, ale także dla reklamodawców! Wraz z Euro 2016 szereg marek wypuściło kampanie zachęcające do kibicowania zmaganiom naszych piłkarzy.

(źródło: http://www.uefa.com/uefaeuro)

 Jedną z nich jest bank BZ WBK, który do swojej kampanii zaprosił Annę Lewandowską oraz Mateusza Borka. Oprócz reklamy uruchomiono stronę 12zawodnik.bzwbk.pl, na której będą organizowane różne konkursy. Klienci, którzy skorzystają z oferty banku otrzymają szalik i opaskę 12 zawodnika. 

(źródło: YouTube)

  Kolejną marką jest Ustronianka. Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej ruszył z kampanią 1 maja.


Ustronianka startuje z kampanią na Euro 2016
(źródło: http://www.portalspozywczy.pl/)

(źródło: YouTube)

Media Markt:

(źródło: YouTube)
Coca-Cola:

(źródło: http://zgarniajto.pl/promocja-pilkarska-coca-cola-wygraj-bilet-na-uefa-euro)

Carlsberg:

(źródło: http://zgarniajto.pl/loteria-carlsberg-2016-wygraj-bilet-na-mecz-uefa-euro-2016/)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.