Przygotowania do mistrzostw Europy w piłce nożnej to intensywny czas nie tylko dla naszej sportowej reprezentacji, ale także dla reklamodawców! Wraz z Euro 2016 szereg marek wypuściło kampanie zachęcające do kibicowania zmaganiom naszych piłkarzy.
(źródło: http://www.uefa.com/uefaeuro)
Jedną z nich jest bank BZ WBK, który do swojej kampanii zaprosił Annę Lewandowską oraz Mateusza Borka. Oprócz reklamy uruchomiono stronę 12zawodnik.bzwbk.pl, na której będą organizowane różne konkursy. Klienci, którzy skorzystają z oferty banku otrzymają szalik i opaskę 12 zawodnika.
(źródło: YouTube)
Kolejną marką jest Ustronianka. Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej ruszył z kampanią 1 maja.
(źródło: http://www.portalspozywczy.pl/)
(źródło: YouTube)
Media Markt:
(źródło: YouTube)
Coca-Cola:
(źródło: http://zgarniajto.pl/promocja-pilkarska-coca-cola-wygraj-bilet-na-uefa-euro)
Carlsberg:
(źródło: http://zgarniajto.pl/loteria-carlsberg-2016-wygraj-bilet-na-mecz-uefa-euro-2016/)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.