czwartek, 19 maja 2016

IndaHash? Co to, o co w tym chodzi?

Użytkownicy Instagrama, którzy mają tysiące obserwujących każdego dnia dostają zapytania z propozycjami współpracy. Przeważnie jest to barter, czyli transakcja w stylu „my ci dajemy nasz produkt, a ty dla nas robisz zdjęcie i publikujesz je u siebie”. Czasami w grę w grę wchodzi dodatkowe wynagrodzenie finansowe. Ale co z tym wspólnego ma indaHash?
Platforma indaHash ułatwia markom prowadzenie akcji promocyjnych na Instagramie. Do tej pory przeprowadzenie podobnych akcji wymagało kontaktowania się z każdym z wpływowych instagramowiczów z osobna i dogadywanie się za pośrednictwem wiadomości prywatnych lub maila pozostawionego do kontaktu. 
Serwis indaHash w znaczący sposób ułatwia ten proces. Marka może za jego pośrednictwem uruchomić kampanię o określonym budżecie, do której dołączą zainteresowani współpracą instagramowicze.
To, co musi zrobić instagramowicz, aby zgarnąć kasę, to dołączyć do akcji w indaHash – np. odpowiadając na powiadomienie z aplikacji mobilnej, które informuje o nowych możliwościach współpracy – i opublikować odpowiednią fotkę podpisaną specjalnym hasztagiem i/lub otagować instagramowe konto konkretnej marki. To tyle. Po weryfikacji przez moderatora kasa trafia na konto za poprawne wykonanie zadania. Poziom wynagrodzenia jest zależny od tego, ile nasze konto ma obserwujących – im więcej, tym lepiej na tym wyjdziemy.





źródło: http://www.spidersweb.pl/2016/03/instagram-indahash-jak-dziala.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.