środa, 18 maja 2016

Reklamy na instagramie





Użytkownicy portali społecznościowych przywykli do reklam umieszanych na Facebooku. Nie irytują nas już sponsorowane posty, a co więcej coraz częściej klikamy w kolorowe okienka w poszukiwaniu "potrzebnych" nam produktów. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Mark Zuckerberg, który czuwa nad swym biznesem. Skoro działania reklamowe przyniosły tak wielkie dochody, zmiana algorytmów docierania do sympatyków była tylko kwestią czasu.
Nasuwa się jedno pytanie. Czy Instagram również przeistoczy się w "reklamowego smoka"? W obecnej chwili wolny do niedawna portal zapełnił się sponsorowanymi treściami. Reklama w małym stopniu różni się od zwykłego posta, jednak istnieją pewne rozbieżności. 
Wprowadzenie reklam na Instagramie spotkało się z krytyką szerokiej grupy użytkowników, na co wskazywały negatywne komentarze pod postami.
Krytyka wiąże się zapewne z brakiem przywiązania do nowej sytuacji. Faktem jest natomiast, że użytkownicy portali społecznościowych z czasem przywiązują się do wszelkich "nowinek" akceptując je i wspomagając działania prężnie rozwijającego się biznesu mediów społecznościowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.