wtorek, 17 maja 2016

Jak się mają media do promocji produktu




Jeszcze kilkanaście lat temu produktu promowane były głównie przez reklamy telewizyjne i radiowe. Jeszcze wcześniej prym wiodły bilbordy i plakaty szpecące ulice miast. Nową szansą zaistnienia na rynku i promocji w internecie okazują się portale społecznościowe. Specjaliści agencji reklamowych i działów Social Media każdego dnia ulepszają działania swoich profili walcząc tym samym o klienta.
Główną zaletą marketingu w mediach społecznościowych jest fakt, iż umożliwia on bezpośredni kontakt z klientem.Komunikacja, dialog i zaangażowanie przyczynia do rozwoju marki.
Kluczowa bywa komunikatywność. W mediach społecznościowych liczy się siłą przebicia, pomysł i dotarcie do jak największej ilości potencjalnych odbiorców naszego produktu. Jako nadawca musimy pozyskać "przyjaciół" swej marki, którzy pełni będą stale śledzili nasze poczynania, a tym samym zdecydują się na zakup naszego produktu.
Najsilniejszy z portali społecznościowych - Facebook, gromadzi około 800 000 000 wymagających użytkowników, którzy stale wpływają na decyzje zakupowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.