sobota, 21 maja 2016

Przepis na viral-posta.

Koty, jedzenie, życiowe porady czy szalone pranki - takie treści najcześciej udostępniane są przez użytkowników "Internetów".  Wiele firm, które prowadzą swoje fanpage w mediach społecznościowych walczy o każde kliknięcie przy poście, aby zaangażować fanów. Wszystko wydaje się proste, wystarczy dodać jakiegoś gifa bądź grafikę,by posypało się może like'ów. Jednak to jest najczęstszy błąd popełniany przez osoby zarządzającymi profilami.  Są jeszcze jednak mądrzy marketerzy i ludzie zarządzający PR danej firmy, którzy tworzą grafiki w postach, które poruszają w ludziach emocjonalną stronę - muszą oddziaływać na psychikę.Takie treści stety/niestety są najbardziej popularne wśród internautów i dzięki nim post może stać się viralem.
Jeśli jednak grafikiem nie jesteście - nie należy panikować. 

Oto grafika, która jest dość pomocna jeśli chcesz stworzyć viral-posta, który będzie oddziaływał na odbiorcę i pomoże w zaangażowaniu fanów strony.



źródło: printerest



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.