KOTY W REKLAMIE
„Internety należą do kotów”, na takie hasło często natrafić
można w przeglądaniu wielu stron poświęconych memom internetowych i krótkim,
amatorskim filmikom. Szerokie zainteresowanie wizerunkiem kotów nie uszło
uwadze również reklamodawców, stąd wielu z nich zdecydowało się wykorzystać je
w swoich spotach, poświęconych nie tylko karmie dla tych zwierząt domowych.
Wizerunek wspomnianej w poprzednim poście kotki, nazwana
przez Internautów Grumpy Cat, również został wykorzystany w celach reklamowych.
Międzynarodowe firmy, zainteresowane wzrostem popularności
kotów w Internecie, posunęły się o krok dalej aby zyskać przychylność jego
użytkowników i zainteresować ich swoimi produktami. Stąd, zdecydowały się na
stworzenie unikalnych spotów, w których koty zastąpiły ludzi. Przykładem może
być firma Bon Prix, promująca swój najnowszy katalog hasłem „Dosyć tego
miauczenia”.
Również IKEA, chcąc wpasować się w koci trend, stworzyła
unikalny spot pod hasłem „Happy Inside”, którego bohaterami są dziesiątki
kotów, biegające po sklepie IKEA i zajmujące dla siebie miejsca na łóżkach i innych
meblach produkowanych przez firmę.
O gigantycznej popularności kotów w reklamach świadczy nie
tylko fakt, iż często stają się ich głównymi bohaterami, ale także to, że
bardzo często wykorzystywane są jako dodatek umilający spot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.