poniedziałek, 16 maja 2016

Czy Internety należą do kotów? CZ.2

KOTY W REKLAMIE
„Internety należą do kotów”, na takie hasło często natrafić można w przeglądaniu wielu stron poświęconych memom internetowych i krótkim, amatorskim filmikom. Szerokie zainteresowanie wizerunkiem kotów nie uszło uwadze również reklamodawców, stąd wielu z nich zdecydowało się wykorzystać je w swoich spotach, poświęconych nie tylko karmie dla tych zwierząt domowych.



Wizerunek wspomnianej w poprzednim poście kotki, nazwana przez Internautów Grumpy Cat, również został wykorzystany w celach reklamowych.



Międzynarodowe firmy, zainteresowane wzrostem popularności kotów w Internecie, posunęły się o krok dalej aby zyskać przychylność jego użytkowników i zainteresować ich swoimi produktami. Stąd, zdecydowały się na stworzenie unikalnych spotów, w których koty zastąpiły ludzi. Przykładem może być firma Bon Prix, promująca swój najnowszy katalog hasłem „Dosyć tego miauczenia”.



Również IKEA, chcąc wpasować się w koci trend, stworzyła unikalny spot pod hasłem „Happy Inside”, którego bohaterami są dziesiątki kotów, biegające po sklepie IKEA i zajmujące dla siebie miejsca na łóżkach i innych meblach produkowanych przez firmę.



O gigantycznej popularności kotów w reklamach świadczy nie tylko fakt, iż często stają się ich głównymi bohaterami, ale także to, że bardzo często wykorzystywane są jako dodatek umilający spot.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.