Jak poprawić wizerunek marki i sprawić, by każdy chciał nabyć produkty z najnowszej kampanii? Zaprosić do współpracy gwiazdę światowego formatu.
Jedną z marek, która współpracuje z gwiazdami jest Topshop. W kwietniu w sprzedaży pojawiła się kolekcja Ivy Park zaprojektowana dla marki Topshop przez Beyonce.
(źródło: YouTube)
W ubiegłym roku marka Topshop przy letniej kolekcji współpracowała z Kendall i Kylie Jenner:
(źródło: YouTube)
Marka Puma w najnowszej kampanii także postawiła na gwiazdę! Kolekcję ubrań i butów dla marki zaprojektowała Rihanna.
Marka Adidas regularnie zaprasza do współpracy znanych i lubianych. Swoją linię produktów dla Adidasa stworzyli m.in. Pharell Williams i Rita Ora:
(źródło: YouTube)
(źródło: YouTube)
Produkty sygnowane nazwiskiem gwiazdy rozchodzą się w ekspresowym tempie, a ludzie ustawiają się w długich kolejkach długo przez otwarciem sklepów, w których będą mogli je nabyć. Nic więc dziwnego, że coraz częściej widzimy w spotach reklamowych gwiazdy muzyki czy kina.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.