piątek, 13 maja 2016

Gwiazdy i znane marki

  Jak poprawić wizerunek marki i sprawić, by każdy chciał nabyć produkty z najnowszej kampanii? Zaprosić do współpracy gwiazdę światowego formatu.
   Jedną z marek, która współpracuje z gwiazdami jest Topshop. W kwietniu w sprzedaży pojawiła się kolekcja Ivy Park zaprojektowana dla marki Topshop przez Beyonce. 

(źródło: YouTube)

  W ubiegłym roku marka Topshop przy letniej kolekcji współpracowała z Kendall i Kylie Jenner:

(źródło: YouTube)

  Marka Puma w najnowszej kampanii także postawiła na gwiazdę! Kolekcję ubrań i butów dla marki zaprojektowała Rihanna.

(źródło: http://www.providr.com/rihanna-puma-trainer.html)

  Marka Adidas regularnie zaprasza do współpracy znanych i lubianych. Swoją linię produktów dla Adidasa stworzyli m.in. Pharell Williams i Rita Ora:

(źródło: YouTube)


(źródło: YouTube)

  Produkty sygnowane nazwiskiem gwiazdy rozchodzą się w ekspresowym tempie, a ludzie ustawiają się w długich kolejkach długo przez otwarciem sklepów, w których będą mogli je nabyć. Nic więc dziwnego, że coraz częściej widzimy w spotach reklamowych gwiazdy muzyki czy kina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.