Czy
kiedykolwiek ktoś zadał Ci podobne pytanie? A może sam
zastanawiałeś się jaka
siła sprawia, że niektóre marki szybko odnoszą sukces, podczas
gdy inne muszą długo czekać na wzrost statystyk? Według
szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Iconosquare.com przy
współpracy z La Factory NPA, istnieją najważniejsze 3 powody, dla
których obserwujemy daną markę właśnie na Instagramie.
Oczywiście, główne czynniki, które świadczą o szybkim wzroście
portalu Instagram to przede wszystkim:
-
bezpłatność aplikacji,
-
łatwa dostępność,
-
prostota i intuicyjność
Research
przeprowadzony przez wyżej wymienioną instytucję stwierdził
jednak, że użytkownicy obserwują daną markę przede wszystkim ze
względu na:
-
zamiłowanie do danej marki – aż 64% użytkowników,
-
pragnienie odkrycia czegoś nowego – 54% użytkowników,
-
ze względu na interesujący bądź zabawny kontent – 48%
(źródło: http://smmeasure.eu) |
Nie
każda marka jest w stanie odnieść sukces na miarę Adidasa bądź
Nike na Instagramie, ale dzięki statystykom, może kierować się
określonymi kryteriami i codziennie dążyć do własnego sukcesu.
źródło: http://smmeasure.eu/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.