sobota, 7 maja 2016

Reklama 360 stopni

Youtube ponad rok temu umożliwił użytkownikom dodawanie wideo 360 stopni. Czy jest to przyszłość, która odmieni standardowe filmy? Obecnie na rynku znajduje się kilka urządzeń rejestrujących wideo 360. Jedną z pierwszych kamer zaprezentowała marka Giroptic:

(źródło: http://eu.360.tv/en/camera/8-360cam-3760135820009.html)





To małe urządzenie pozwala kręcić wideo w jakości hd, wyposażone w obudowę wodoszczelną zagwarantuje ujęcia do 10 metrów pod wodą. Możemy obserwować wydarzenia przesuwając obraz w wybraną przez nas stronę. Jest to nowy kierunek jakie obrały firmy, zajmujących się branżą wideo.  




Japońska marka samochodowa Nissan zaprezentowała za pośrednictwem youtube, wideo 360 stopni reklamujące model GT-R. Każdy użytkownikom może przez chwilę na ekranie komputera poczuć się jak kierowca wyścigowy.





Innym przykładem reklamy, wykorzystującej możliwość 360 stopni jest gra na urządzenia mobilne Clash of Clans. Animacja przenosi nas do wirtualnego świata, w którym obserwujemy atak wroga.




Wideo 360 stopni stawia pierwsze kroki. Obecnie nie jest głównym sposobem oglądania, lecz metodą doświadczania niezwykłych przygód. Wytężona praca nad sprzętem, może sprawić że za kilka lat każdy użytkownik smartphona, będzie mógł nagrywać podobne filmiki bez większego wysiłku. Wiele firm już teraz widzi olbrzymi potencjał, wykorzystując technikę do prezentacji swoich produktów. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.