piątek, 20 maja 2016

Media społecznościowe mają wpływ na nasze zakupy?

PricewaterhouseCoopers - to globalne przedsiębiorstwo doradcze o audytorskie. Przebadało ono 22 618 osób dokonujących zakupów online, aby zobaczyć co jest dla konsumentów najważniejsze w trakcie zakupów. Badania były wykonane we wrześniu 2015 roku. Jak się okazuje aż 45% respondentów twierdzi, że przed zakupem jakiegoś towaru patrzą na opinie, recenzje, komentarze oraz dyskusję na jego temat w Mediach Społecznościowych! Kolejnymi na liście okazały się oferty promocyjne, które również są skuteczne jak media społecznościowe (przegrały tylko jednym procentem z m. społ.) Dla mniej niż 1/3 internautów (czyli około 30%)  najważniejszym źródłem jest obejrzenie reklam wybranego towaru. Trendy też grają pewną role podczas zakupów. 1/4 internautów kononuje własnie skapupów według panujących trendów.  20% ludzi nie wybiera produktów lub usług za pomocom reklam czy ofert promocyjnych. Są to konsumenci, którzy są przywiązani do jednej marki. Tylko 16% odbiorców wskazówką domonującą jest profil na mediach społecznościowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.