wtorek, 10 maja 2016

Reklama teaserowa - nie wiesz co, ale chcesz się dowiedzieć

Reklama teaserowa – ten rodzaj reklamy pojawił się stosunkowo niedawno na polskim rynku. Po swoim rodzaju teasery przypominają transparenty czy plakaty. W tym wypadku podobieństwo jest uwarunkowane tym, że dla przyciągania uwagi użytkownika wykorzystują się obrazy, jednak reklama teaserowa w internecie istotnie różni się od plakatowej. Dla rozmieszczenia reklamy plakatowej należy porozumiewać się z każdym placykiem oddzielnie. Przy czym ceny na jej rozmieszczenie są dosyć duże.
Za pierwszą reklamę teaserową uważano reklamowanie znaku firmowego MJB (znana amerykańska kompania-producent kawy) w 1906 roku, kiedy wzdłuż dróg San Francisco pojawiło się ogłoszenie tylko z jednym słowem „Why?” („Dlaczego?”), z którego wychodziła logiczna odpowiedź - "MJB czyni lepszą kawę".

Źródło: http://adprofy.com 
Teaser  to reklamowe zawiadomienie, które mieści w sobie atrakcyjny obrazek i bardzo krótki opis usługi czy towaru. Bardzo ważnie, żeby tekst, zamieszczony w takim ogłoszeniu, był atrakcyjny. Główne przeznaczenie reklamy teaserowej w internecie  konieczność zaintrygować użytkownika i jako skutek, zachęcić go przejść po linku ogłoszenia.
Mówiąc o sieciach teaserowych, należy wskazać, że oni obejmują tysiące różnych miejsc rozmieszczenia reklam, z możliwością wyznaczenia grupy docelowej. Ważnym  kryterium dla przeprowadzenia tego typu reklamy jest organizowanie procesu targetowania. Jeżeli poszukiwanie grupy docelowej, co odpowiada towarom czy usługom, będzie słuszne, przeprowadzenie reklamowej kompanii stanie się efektywnym. Efektywności, którą ma reklama teaserowa w sieci internet, na dziś nie ma równych. 
Jednym z nanowszych przykładów reklamy teaserowej w Polsce jest reklama Carrefoura - cykl reklam pod tytułem "Co zamierza Napoleon?".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.