Blog studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim o multimediach w PR i reklamie
poniedziałek, 16 maja 2016
TWITTER W POLKICH REALIACH
Twitter jest jednym z trzech najpopularniejszych mediów społecznościowych w Polsce. To duże osiągniecie zważywszy na fakt, że w małym stopniu spełnia on oczekiwaną ostatnimi czasy funkcję - rozrywki. Dzięki czemu zatem zyskuje on tak dużą popularność?
Bezsprzecznie dominuje w tej kwestii POLITYKA, co pokazują najczęściej używane hashtagi (raport z 2015 roku)
#polityka
#debatawyborcza
#kopacz
#tokfm
Główną prym wiodą politycy i dziennikarze, którzy tworzą ową społeczność. Postaciami przodującymi w ubiegłym roku byli Robert Lewandowski, Andrzej Duda, Dawid Kwiatkowski, co pokazuje także, że jest portal wykorzystywany jest także przez sportowców i celebrytów ze świata muzyki.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.