niedziela, 22 maja 2016

Drony i ich zastosowanie w promocji.

Cieszmy się z wejścia dronów na rynek cywilny. Dlaczego cywilny? Ponieważ narodziny urządzenia które możemy dziś nazywać dronem miały miejsce dość dawno temu w tajnych hangarach wojskowych. Nie można do końca określić czym jest dron, można odszukać natomiast wskazówki określające tą nazwą - bezzałogową, zdalnie sterowaną maszynę latającą lub pocisk.


Oczywiście do dronów posiadających kilka sztuk rakiet lub bomb przeciętny Janusz dostępu mieć nie może i bardzo dobrze. Natomiast zauważam ogromny wzrost ilości zwykłych komercyjnych dronów które dzięki  niższym cenom, większej jakości oraz bogatszym z roku na rok zestawie opcji stają się bardzo popularne. Co więcej, przez brak sprecyzowanych przepisów posiadanie takiego wehikułu jest póki co w pełni legalne.

Zastanawiam się w jaki sposób mogłyby posłużyć reklamie...hmm...oto przykłady jakie chciałbym przedstawić:

  Rynek nieruchomości. Wiadomo że przedstawiony w dobry i odpowiedni sposób dom lub budynek sprzeda się lepiej, gdyż jesteśmy w stanie obejrzeć nieruchomość naprawdę w całości. Ponoć już każda agencja nieruchomości w Stanach Zjednoczonych posiada na swój użytek drona.


Reklama sprzętu do fotografowania i nagrywania. Od zwykłych cyfrówek, smartfony, kamery po lustrzanki. Od momentu kiedy drony potrafią unosić kamery integrując się przy tym z nimi chętnych na te urządzenia cały czas przybywa.


Tak samo może się idealnie nadawać do nagrywania wesel czy innych dużych imprez. Na pewno taka pozycja w portfolio organizatora skusi wielu klientów.


Zawsze powtarzam, że pomysłów jest tyle ilu ludzi na świecie więc na zaproponowanych przeze mnie przykładach sposoby użycia dronów się nie skończą. I bardzo dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.