poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zarabianie na Instagramie. Kilka niekonwencjonalnych sposobów.

Jeśli wydaje Ci się, że zarabianie na Instagramie jest trudne, zaraz udowodnię Ci jak bardzo się mylisz. Oto kilka pomysłów na to, jak można wykorzystać tę popularną aplikację, do zasilenia Twojego konta.



1. Sprzedawaj zdjęcia

Oczywiście, Twoje zdjęcia muszą być dobre, ciekawe, poruszające. Słowem, muszą podobać się ludziom. Jeśli jednak prowadzisz już konto na Instagramie, które ma już pewne grono fanów, możesz spokojnie zajrzeć na następujące strony:

  • Instaprints - miejsce, gdzie możesz sprzedać swoje zdjęcie, a ludzie będą mogli je kupić na kubkach, poduszkach, wydrukować na płótnie lub pocztówce.

  • Twenty20 - dawniej InstaCanvas, wystarczy się zalogować i publikować zdjęcia, a jeśli komuś z użytkowników spodoba się Twoje zdjęcie, może je łatwo kupić.

  • Prinstagram - miejsce, gdzie nie sprzedajesz samego zdjęcia, ale jego reprodukcje na koszulkach, kalendarzach, kartkach.

2. Partnerstwo z firmą

Działa to mniej więcej na takiej samej zasadzie, jak w przypadku blogów. Napisz z prośbą o partnerstwo do firmy, która mogłaby być tym zainteresowana. Powiedzmy przykładowo, że prowadzisz popularnego Instagrama, na którym zamieszczasz dużo zdjęć książek. Uderz do którejś z topowych księgarni i poproś o partnerstwo.

3. Bądź ambasadorem

Rób zdjęcia swojej miejscowości, ciekawych punktów, kawiarni, miejsc, do których warto się wybrać. Tych nowych i tych całkiem zapomnianych. Prowadź Instagrama sumiennie i dbaj o jakość zdjęć, a kiedy zdobędziesz pokaźne grono subskrybentów, porozmawiaj z kilkoma ciekawymi miejscami, które chciałyby nawiązać z Tobą współpracę. Może byłby zainteresowane promocją swoich wydarzeń?

4. Sprzedawaj rzeczy online

Rysujesz, szyjesz torby, malujesz koszulki lub tworzysz plakaty? Promuj się na Instagramie. Zyskasz dodatkowe grono klientów. Zadbaj o jakość zdjęcia i o to, żeby robić specjalne promocje dla swoich subskrybentów. Możesz też tworzyć oryginalne hasztagi, które będą budować Twoją markę.

5. Prowadź konto na Instagramie

Nie dla siebie, ale dla kogoś. Galerii, szkoły, kawiarni. Obecnie coraz więcej firm ma swojego Instagrama, prowadzenie social mediów może się wydawać łatwe, ale nie każdy ma na to czas i woli zlecić to komuś innemu. Bądź tym kimś!

1 komentarz:

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.