Na
rynku pełnym konkurencji trzeba umieć umiejętnie sprzedać swój
produkt. Znane gwiazdy muzyki wydają się do tego idealne. Gwiazda
wyjdzie zaśpiewa kawałek, najlepiej taki wpadający w ucho dla
fanów owej gwiazdy to prawdziwa gratka.
Ewelina
Lisowska w reklamie Media Expert.
Doskonałym ale także kontrowersyjnym przykładem może być reklama Media Markt gdzie wystąpiła Ewelina
Lisowska.
W
internecie zawrzało od nieprzyjemnych zdań, Spot
z młodą pisankarką wzbudził wiele kontrowersji i stał się
przedmiotem kpiny ze strony telewidzów, słuchaczy, internautów
oraz ludzi ze środowiska show-biznesu. Pojawił się nawet filmiki
parodiujące reklamę. Negatywny odzew ze strony odbiorów przyczynił
się do stopniowego ograniczania emisji reklamy.
Pojawia
się pytanie : Czy to dobra droga do sukcesu marki ?
Cóż
z tego, że kawałek chodzi za nami dosłownie wszędzie, dla fanów
Eweliny to fantastyczna rzecz . Jednak co zresztą,których ten
kawałek po prostu prześladuje ? Nic, trudno. Grupa fanów gwiazdy
jest dość spora i zakładając, że tylko oni kupią dany produkt,
sugerując się jedynie postacią Eweliny, która dobrze im się
kojarzy? To nic złego. Ale jak pokazują negatywne komentarze w
sieci i sama reakcja firmy Media Expert, ta reklama była strzałem w
stopę.
Kamil
Bednarek w reklamie Play.
Któż
nie zna tego sympatycznego młodzieńca? Miliony dziewczyn zwyczajnie
szaleją na jego punkcie. Firma play słynie już z muzycznych
reklam, gdzie większość przekazu śpiewa zaproszona gwiazda. Muszę
przyznać, że na przykład ta reklama z Kamilem Bednarkiem jest
nawet przyjemna, miło się tego słucha. Myślę, że dużo osób
tak również pomyślało. Czy akurat ta reklama sprawiła, że
sprzedaż marki podskoczyła, tego nie wiem. Na pewno mogę
stwierdzić, że tworzenie muzycznych reklam przekształca się już
prawie w trend. Taki przekaz jest na pewno przyjemniejszy dla
odbiorcy, jak na podstawie własnych odczuć zauważyłam powyżej.
Link do reklamy:
Dawid
Podsiadło w Play.
Kolejna
gwiazda muzyki pop śpiewająca w reklamie Play. Jak trendem są
reklamy śpiewane, firma play jest w tej dziedzinie prawdziwym
prymusem, w ich reklamach oprócz Dawida Podsiadło wystąpiła
jeszcze Ewa Farna, Margaret i wielu innych. Wracając oprócz
śpiewania w tej reklamie wykorzystany został również najnowszy
przebój Dawida Podsiadło- No. Myślę, że fanki tego młodzieńca
dosłownie oszalały. Poniżej link do reklamy.
Kasia
Moś i zespół The Chance w reklamie Link4.
W
reklamie ubezpieczeń wcale nie musi wiać nudą. Niebanalne
gospelowe głosy wokalistek The Chance i siła wokalu Kasi Moś
wspaniale pasują do muzyki z piosenki Holding
On The Hero? Bonnie
Tyler.
Moim zdaniem ta reklama to strzał w dziesiątkę. Ten nowoczesny
wymiar promocji odbił się falą pozytywnych komentarzy,
niejednokrotnie fanów Kasi Moś, której głos trzeba powiedzieć
szczerze jest wyjątkowy. „ Uwielbiam tę reklamę „ „ Wpada w
ucho” „ Wspaniała reklama” to tylko kilka opinii na temat tej
reklamy. Nie da się zaprzeczyć, że firma Link4 wpadła na bardzo
dobry pomysł, przez co podniosła moim zdaniem pozytywnie
postrzeganie owej marki przez potencjalnych klientów. Nie ma co,
strzał w dziesiątkę. Poniżej link do reklamy.
Podsumowując śpiewające reklamy to obecnie dość obecny trend. Uważajmy jednak, żeby nie popełnić takiego błędu jak firma Media Expert.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.