sobota, 18 kwietnia 2015

Śpiewamy reklamy- o gwiazdach muzyki w reklamach.

Na rynku pełnym konkurencji trzeba umieć umiejętnie sprzedać swój produkt. Znane gwiazdy muzyki wydają się do tego idealne. Gwiazda wyjdzie zaśpiewa kawałek, najlepiej taki wpadający w ucho dla fanów owej gwiazdy to prawdziwa gratka.

Ewelina Lisowska w reklamie Media Expert.

Doskonałym ale także kontrowersyjnym  przykładem może być reklama Media Markt gdzie wystąpiła Ewelina Lisowska.







W internecie zawrzało od nieprzyjemnych zdań, Spot z młodą pisankarką wzbudził wiele kontrowersji i stał się przedmiotem kpiny ze strony telewidzów, słuchaczy, internautów oraz ludzi ze środowiska show-biznesu. Pojawił się nawet filmiki parodiujące reklamę. Negatywny odzew ze strony odbiorów przyczynił się do stopniowego ograniczania emisji reklamy.

Pojawia się pytanie : Czy to dobra droga do sukcesu marki ?

Cóż z tego, że kawałek chodzi za nami dosłownie wszędzie, dla fanów Eweliny to fantastyczna rzecz . Jednak co zresztą,których ten kawałek po prostu prześladuje ? Nic, trudno. Grupa fanów gwiazdy jest dość spora i zakładając, że tylko oni kupią dany produkt, sugerując się jedynie postacią Eweliny, która dobrze im się kojarzy? To nic złego. Ale jak pokazują negatywne komentarze w sieci i sama reakcja firmy Media Expert, ta reklama była strzałem w stopę.

Kamil Bednarek w reklamie Play.

Któż nie zna tego sympatycznego młodzieńca? Miliony dziewczyn zwyczajnie szaleją na jego punkcie. Firma play słynie już z muzycznych reklam, gdzie większość przekazu śpiewa zaproszona gwiazda. Muszę przyznać, że na przykład ta reklama z Kamilem Bednarkiem jest nawet przyjemna, miło się tego słucha. Myślę, że dużo osób tak również pomyślało. Czy akurat ta reklama sprawiła, że sprzedaż marki podskoczyła, tego nie wiem. Na pewno mogę stwierdzić, że tworzenie muzycznych reklam przekształca się już prawie w trend. Taki przekaz jest na pewno przyjemniejszy dla odbiorcy, jak na podstawie własnych odczuć zauważyłam powyżej. Link do reklamy:




Dawid Podsiadło w Play.

Kolejna gwiazda muzyki pop śpiewająca w reklamie Play. Jak trendem są reklamy śpiewane, firma play jest w tej dziedzinie prawdziwym prymusem, w ich reklamach oprócz Dawida Podsiadło wystąpiła jeszcze Ewa Farna, Margaret i wielu innych. Wracając oprócz śpiewania w tej reklamie wykorzystany został również najnowszy przebój Dawida Podsiadło- No. Myślę, że fanki tego młodzieńca dosłownie oszalały. Poniżej link do reklamy.





Kasia Moś i zespół The Chance w reklamie Link4.

W reklamie ubezpieczeń wcale nie musi wiać nudą. Niebanalne gospelowe głosy wokalistek The Chance i siła wokalu Kasi Moś wspaniale pasują do muzyki z piosenki Holding On The Hero? Bonnie Tyler. Moim zdaniem ta reklama to strzał w dziesiątkę. Ten nowoczesny wymiar promocji odbił się falą pozytywnych komentarzy, niejednokrotnie fanów Kasi Moś, której głos trzeba powiedzieć szczerze jest wyjątkowy. „ Uwielbiam tę reklamę „ „ Wpada w ucho” „ Wspaniała reklama” to tylko kilka opinii na temat tej reklamy. Nie da się zaprzeczyć, że firma Link4 wpadła na bardzo dobry pomysł, przez co podniosła moim zdaniem pozytywnie postrzeganie owej marki przez potencjalnych klientów. Nie ma co, strzał w dziesiątkę. Poniżej link do reklamy.





Podsumowując śpiewające reklamy to obecnie dość obecny trend. Uważajmy jednak, żeby nie popełnić takiego błędu jak firma Media Expert. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.