Firma
Kraft Foods, która jest producentem m.in. czekolad marki Milka, w lutym i marcu 2013 roku przeprowadziła interaktywną kampanię reklamową, promującą
nowy wariant czekolad Milka Caramel.
Przy
realizacji tej kampanii reklamowej wykorzystana została usługa
interaktywnej reklamy Vision+ dostępnej w sieci telewizyjnej
operatora Multimedia Polska, która jest jednym z największych
dostawców usługi Triple Play w Polsce. Łączy w jednym pakiecie
telewizję, Internet i telefon. Z powodzeniem wprowadza w swoich
sieciach kablowych telewizję cyfrową w wysokiej rozdzielczości
wraz z systemem komunikacji zwrotnej.
Wyjątkowa
interaktywność tej reklamy polegała na zastosowaniu
specjalnie przygotowanych nakładek graficznych, które wyświetlane były w czasie trwania reklamy czekolady Milka. Wówczas to abonenci
telewizji cyfrowej Multimedia Polska mieli szansę skorzystania z
promocji. Nie musieli wykonywać żadnych telefonów, wysyłać smsów ani nawet wypełniać kuponów. Wymagało to od nich jedynie
wciśnięcia czerwonego guzika ich pilota telewizyjnego. Marka w ten sposób namawiała widzów do interakcji, w zamian za co obiecywała darmową czekoladę.
Link
do reklamy kampanii promocyjnej Milka Caramel, wraz z specjalną
nakładką graficzną:
http://visionplus.pl/167-nasze-dzialania/lang/pl-PL/default.aspx"Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel"
-
mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.