wtorek, 7 kwietnia 2015

Interaktywna reklama czekolady Milka

Firma Kraft Foods, która jest producentem m.in. czekolad marki Milka, w lutym i marcu 2013 roku przeprowadziła interaktywną kampanię reklamową, promującą nowy wariant czekolad Milka Caramel.
Przy realizacji tej kampanii reklamowej wykorzystana została usługa interaktywnej reklamy Vision+ dostępnej w sieci telewizyjnej operatora Multimedia Polska, która jest jednym z największych dostawców usługi Triple Play w Polsce. Łączy w jednym pakiecie telewizję, Internet i telefon. Z powodzeniem wprowadza w swoich sieciach kablowych telewizję cyfrową w wysokiej rozdzielczości wraz z systemem komunikacji zwrotnej. 
Wyjątkowa interaktywność tej reklamy polegała na zastosowaniu specjalnie przygotowanych nakładek graficznych, które wyświetlane były w czasie trwania reklamy czekolady Milka. Wówczas to abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska mieli szansę skorzystania z promocji. Nie musieli wykonywać żadnych telefonów, wysyłać smsów ani nawet wypełniać kuponów. Wymagało to od nich jedynie wciśnięcia czerwonego guzika ich pilota telewizyjnego. Marka w ten sposób namawiała widzów do interakcji, w zamian za co obiecywała darmową czekoladę.

Link do reklamy kampanii promocyjnej Milka Caramel, wraz z specjalną nakładką graficzną: 
http://visionplus.pl/167-nasze-dzialania/lang/pl-PL/default.aspx

"Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel"
- mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+

Zamówiona czekolada Milka Caramel, jako słodki prezent dostarczana była do Abonenta wraz z comiesięcznym rachunkiem od Multimedia Polska. Dzięki tej usłudze reklamodawcy mogli bezpośrednio trafić do grupy docelowej i dostarczyć bezpłatne próbki, czy nawet jak w tym przypadku pełnowymiarowe produkty osobom zainteresowanym ich ofertą. Ta interaktywna reklama uruchomiona została jako wzmocnienie promocji nowej czekolady. Firma Kraft to już kolejna z firm, które zdecydowały się wykorzystać interaktywną reklamę w usłudze Vision+ do promocji swoich produktów. Usługa Vision+, lidera na rynku usług T-Commerce, daje o wiele więcej możliwości. Umożliwia robienie zakupów, poszerzanie wiedzy na temat interesujących nas produktów, branie udziału w organizowanych konkursach i sondach. Pozwala też na głosowanie w plebiscytach, a nawet na ubezpieczenia mieszkania- wszystko sprzed swojego telewizora, bez konieczności wychodzenia z domu czy mieszkania, tylko przy użyciu pilota telewizyjnego. To nowa, coraz częściej wykorzystywana możliwość dotarcia reklamodawców do swoich klientów i pokazanie im, że interaktywność jest możliwa nie tylko w Internecie czy urządzeniach mobilnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.