czwartek, 30 kwietnia 2015

Reklamy na YouTube

Zacznijmy od tego po co w ogóle są reklamy? Otóż są po to aby zachęcić ludzi do wybierania konkretnej oferty. Dzisiaj reklamy spotykamy wszędzie, w telewizji, w radiu, w internecie, na ulicach, witrynach sklepowych. Jest jednak miejsce, w którym reklamy wybitnie działają ludziom na nerwy, mianowicie internet, a dokładnie mówiąc na stronach gdzie można oglądać filmy. Najpopularniejszym takim miejscem jest YouTube.

YouTube
Włączając filmik na YouTube, czeka nas wcześniej reklama bądź kilka reklam do obejrzenia.  Jakie reklamodawca ma z tego korzyści? Otóż łatwiej mu trafić do zamierzonego odbiorcy. Na przykład kiedy oglądamy filmiki, na których bloggerki opowiadają o makijażach i kosmetykach, reklamodawcą będzie firma kosmetyczna. Dana firma zdaje sobie sprawę, że ludzie którzy oglądają ten filmik, oglądają go dlatego, że interesuje ich ten temat, dlatego łatwiej trafić do potencjalnego odbiorcy.
Reklamodawcy swoją ofertę mogą przedstawiać na różnych odbiornikach. Otóż często będąc poza domem korzystamy ze smartfonów, netbooków, iPadów itp. Urządzenia te również mają zdolność wyświetlania reklam i przede wszystkim korzystania z YouTub'a, z którego korzystamy ze swojego smartfona np. jadąc pociągiem.

Dzięki bezpłatnemu narzędziu jakim jest YouTube Analityc, można kontrolować kto ogląda nasze reklamy i jak na nie reaguje.
Jak widać wyświetlanie reklam na kanale YouTube ma wiele korzyści,  dlatego reklamodawcy chętnie korzystają z takiej możliwości i coraz częściej korzystają z możliwości przedstawienia swoich ofert w miejscu, gdzie najłatwiej i najszybciej trafić do klienta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.