YouTube
Włączając filmik na YouTube, czeka nas wcześniej reklama bądź kilka reklam do obejrzenia. Jakie reklamodawca ma z tego korzyści? Otóż łatwiej mu trafić do zamierzonego odbiorcy. Na przykład kiedy oglądamy filmiki, na których bloggerki opowiadają o makijażach i kosmetykach, reklamodawcą będzie firma kosmetyczna. Dana firma zdaje sobie sprawę, że ludzie którzy oglądają ten filmik, oglądają go dlatego, że interesuje ich ten temat, dlatego łatwiej trafić do potencjalnego odbiorcy.
Dzięki bezpłatnemu narzędziu jakim jest YouTube Analityc, można kontrolować kto ogląda nasze reklamy i jak na nie reaguje.
Jak widać wyświetlanie reklam na kanale YouTube ma wiele korzyści, dlatego reklamodawcy chętnie korzystają z takiej możliwości i coraz częściej korzystają z możliwości przedstawienia swoich ofert w miejscu, gdzie najłatwiej i najszybciej trafić do klienta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.