środa, 15 kwietnia 2015

"The power of words" - Scrabble rozdają Internety!

Lubicie grę w Scrabble? Ja uwielbiam! Patrząc na ideę gry propozycje reklam same przychodzą do głowy, bo to naprawdę fajny produkt do promocji.

Ostatnio trafiłam kampania promocją gry. Oparta jest o materiały drukowane przedstawiające dość nietypowe mixy. Jak przystało na Scrabble promocja oparta jest na grze słownej i twórczych hasłach, które podkreślają główną ideę kampanii „The power of words.”

CAT-ERPILLAR

PEN-GUIN

CROW-BAR

CAR-ROT

źródło zdjęć: www.adsoftheworld.com

Kiedy jednak myślę o Scrabble w kontekście reklamowym to przychodzi mi na myśl inna kampania promocyjna. Trochę stara, bo z 2013 roku, prawdopodobnie pierwsza z tych reklam-gier na urządzenia mobilne.

Kampania przeprowadzona została na terenie Paryża. Media opisały ją jako darmowe wi-fi z niespodzianką. Każdy, kto chciał skorzystać z darmowego Internetu musiał zalogować się do specjalnej aplikacji i wywalczyć sobie (a w sumie wygrać) darmowe minuty Wi-fi w zależności od ilości słów jakie udało się odgadnąć. Ilość punktów za stworzone wyrazy przyznawana była zgodnie z regułami gry w Scrabble. Punkty można było podwoić w bardzo prosty sposób – publikując swój wynik w mediach społecznościowych i zachęcając tym samym znajomych do gry. Choć reguła „coś za coś” nie zawsze działa, zgodnie z danymi jakie zostały przez Agencję upublicznione, udało się wywalczyć ponad 110.000 minut darmowego połączenia z Internetem.

PS. Scrabble zawsze miały świetne kampanie reklamowe. Spójrzcie tylko na tą:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.