niedziela, 19 kwietnia 2015

3 najgorsze logotypy w historii

Grafik płakał jak projektował albo raczej chciałoby się napisać grafik nie wiedział co czynił? Do napisania tego wpisu zainspirowała mnie burza wokół nowego logo województwa pomorskiego.


#1 Logo województwa Pomorskiego


Wydali 90 tysięcy i można rzec, że połowicznie osiągnęli sukces. Mają prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalne logo w historii polskiej administracji. Jest jeden mankament. Nie jest popularne dlatego, że budzi zachwyt. Budzi raczej inne skojarzenia... Grafik tłumaczył, że czerwony symbolizuje siłę, a pomarańczowy bursztyn... Sami zresztą ocenie.



Nie masz dość? Chcesz więcej? Kliknij tutaj

#2 Logo Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission




Pomyśleć by można, że ktoś został zainspirowany zabawami ojców salezjanów z bitą śmietaną vel pianką do golenia ale to trochę inna kolejność.



Logo zostało zaprojektowane w 1973 roku czyli na długo jeszcze przed wybuchem afery pedofilskiej w Kościele Katolickim w Stanach Zjednoczonych.

#3 Logo firmy Kupska




W internecie figuruje pod hasłem najgorsze polskie logo. I to nie jest żart... (Tutaj odwiedzisz stronę firmy). Niestety mniemam, że wtedy kiedy było projektowane świadomość naszych rodzimych grafików była dużo mniejsza i nikt właścicielce nie powiedział, że niektóre nazwiska po prostu nie pasują do pewnych branży. Chociaż logo i nazwisko to nie wszystko. Wszak liczy się jeszcze jakość, a firma jeszcze jakieś 10 lat temu nagrody zdobywała (może i jeszcze zdobywa ale na ich stronie nikt już się tym nie chwali...). Wszystko jednak wskazuje na to, że ten wątpliwy tytuł w najbliższym czasie przejmie znak promujący województwo pomorskie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.