sobota, 18 kwietnia 2015

ZAWÓD? MAMA!

Czyli jak Multimedia pomagają Celebrytkom w promowaniu siebie samej.Ile można zarobić na ciąży oraz na byciu mamą? Ambasadorki. A także tzw. „ustawki” z paparazzi.


W dzisiejszych czasach wyzwolone kobiety długo zwlekają z podjęciem decyzji o macierzyństwie. Jednak od tej reguły są oczywiście wyjątki. Obecnie wśród gwiazd macierzyństwo cieszy się dużą popularnością, głównie ze względu na związane z nim korzyści finansowe.

Zjawisko to widoczne jest również w naszym kraju. Coraz więcej kobiet decyduje się na współprace z producentami artykułów dziecięcych, prowadzenie bloga, pisanie książek, tworzenie własnych programów telewizyjnych itp. Najlepszymi przykładami celebrytek, które zarabiają na byciu mamą w polskim show biznesie są m.in. Anna Mucha, Dorota Gardias oraz Katarzyna Cichopek. Każda z nich wykorzystuje to tego Multimedia. Są one bowiem obecne zarówno w prasie, jak i w telewizji, oraz internecie.

ANNA MUCHA
















DOROTA GARDIAS

















KATARZYNA CICHOPEK













Każda mama musi być wysportowana, sexi i na topie. Nasze gwiazdy występują na czerwonym dywanie, pozują do zdjęć i promują swoja twarzą różne marki. 

Zasady w tych trzech przypadkach są proste i powtarzalne:

Po 1. Fanpage na Facebook'u.
Każda gwiazda musi go mieć aby chwalić się sukcesami przed swoimi fanami, zamieszczać zdjęcia, filmiki, linki do wydarzeń, oraz relacji z wielkich premier.

Po 2. Okładka.
Sesja zdjęciowa w czasie ciąży lub z dzieckiem w kobiecym czasopiśmie to prestiż, a własna okładka szczególnie pomaga gwiazdom w karierze. 

Po 3. Prowadzenie bloga lub pisanie książki.
Mamy koniecznie muszą dzielić się swoimi doświadczeniami i radami z innymi kobietami, dlatego obowiązkowe jest zwierzanie się celebrytek na własnym blogu lub wydanie perfekcyjnej książki.

Po 4.Własny program telewizyjny.
W celu pokazania swoich idealnych dzieci, idealnej sylwetki i idealnego życia, warto działać i pokazywać się w mediach, najlepiej prowadząc własny program.

Po 5. Sponsorzy.
Koniecznie trzeba podpisać kontrakt z marką rodzinnych samochodów, wózków dziecięcych, ubranek, jedzenia dla dzieci itp. W ten sposób zachęcają czytelniczki do zakupienia tych produktów. Wystarczy więc tylko 'umówić się' z paparazzi, którzy zrobią profesjonalne zdjęcia, przejść się z firmowym wózkiem po parku i już pieniądze same wpływają na konto.

Przykład Anny Muchy, Doroty Gardias oraz Katarzyny Cichopek idealnie pokazuje, że tych 5 zasad wystarczy, aby odnieść sukces. Tego typu przykładów w polskim show biznesie jest jeszcze znacznie więcej ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.