Czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna? Oczywiście.. że nie!
Chyba nawet sam Adam Ćwiekowski,
właściciel Zakładu fryzjerskiego dla Panów nie sądził jak wielką zyska
popularność po udzieleniu jednego wywiadu do Gazety Studenckiej UO.
Wywiad przeprowadziła Monika Mitulla, a słynne zdjęcie na okładkę numeru
Gazety Studenckiej wykonała Agata Patoła.
Przeczytać możemy więc o ogólnej modzie jaka panuje obecnie wśród
mężczyzn na posiadanie brody, oraz o miejscu, które również moim zdaniem
każdy powinien odwiedzić. Nie tylko po to, aby skorzystać z usług fryzjerskich,
ale sam wystrój i klimat tego miejsca przyciąga tłumy. Niestety miejsce to
przeznaczone jest wyłącznie dla Panów, ale teraz każda kobieta może być
spokojna posyłając swego mężczyznę do takiego zakładu.
Fot: Agata Patoła
Tłumy w Zakładzie fryzjerskim dla Panów są spowodowane także faktem, że twarz brodatego mężczyzny jest teraz #ewryłer.
Dzięki dynamicznej kampanii
promocyjnej GS, którą prowadzą studentki III roku Dziennikarstwa i Komunikacji
Społecznej UO, liczba zwolenników gazety nieustannie rośnie. Największą zaletą całej sytuacji jest fakt, że dla samego bohatera -
Adama Ćwiekowskiego - akcja promocyjna okazała się zupełnie bezpłatna. Słynny
numer gazety, który krąży już po całym kraju i nie tylko, ściąga kolejnych
potencjalnych klientów na ul.Koszyka 2a lok2 w Opolu.
Autorskie zdjęcia i filmiki organizatorek
kampanii reklamowej GS krążą po serwisach takich jak: Facebook, Instagram oraz
YouTube. Przykład ten jest jednoznacznym dowodem na to, że dobra
reklama nie musi kosztować setki lub tysiące złotych. Wystarczy pomysł,
zaangażowanie i często - przypadek, ale jednak reklama działa.
Z takiej reklamy na FB warto skorzystać, bo faktycznie to może nie dużo kosztować, a można dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Ja jednak oprócz tego chcę skorzystać też z oferty agencji Nakatomi. Są podobno wyjątkowo kreatywni i działają aż w 32 krajach.
OdpowiedzUsuń