wtorek, 28 kwietnia 2015

Darmowa reklama.

Czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna? Oczywiście.. że nie!


Chyba nawet sam Adam Ćwiekowski, właściciel Zakładu fryzjerskiego dla Panów nie sądził jak wielką zyska popularność po udzieleniu jednego wywiadu do Gazety Studenckiej UO. 







 Wywiad przeprowadziła Monika Mitulla, a słynne zdjęcie na okładkę numeru Gazety Studenckiej wykonała Agata Patoła. 
Przeczytać możemy więc o ogólnej modzie jaka panuje obecnie wśród mężczyzn na posiadanie brody, oraz o miejscu, które również moim zdaniem każdy powinien odwiedzić. Nie tylko po to, aby skorzystać z usług fryzjerskich, ale sam wystrój i klimat tego miejsca przyciąga tłumy. Niestety miejsce to przeznaczone jest wyłącznie dla Panów, ale teraz każda kobieta może być spokojna posyłając swego mężczyznę do takiego zakładu.


Fot: Agata Patoła

Tłumy w Zakładzie fryzjerskim dla Panów są spowodowane także faktem, że twarz brodatego mężczyzny jest teraz #ewryłer. 




Dzięki dynamicznej kampanii promocyjnej GS, którą prowadzą studentki III roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UO, liczba zwolenników gazety nieustannie rośnie. Największą zaletą całej sytuacji jest fakt, że dla samego bohatera - Adama Ćwiekowskiego - akcja promocyjna okazała się zupełnie bezpłatna. Słynny numer gazety, który krąży już po całym kraju i nie tylko, ściąga kolejnych potencjalnych klientów na ul.Koszyka 2a lok2 w Opolu.
   






Autorskie zdjęcia i filmiki organizatorek kampanii reklamowej GS krążą po serwisach takich jak: Facebook, Instagram oraz YouTube. Przykład ten jest jednoznacznym dowodem na to, że dobra reklama nie musi kosztować setki lub tysiące złotych. Wystarczy pomysł, zaangażowanie i często - przypadek, ale jednak reklama działa. 


1 komentarz:

  1. Z takiej reklamy na FB warto skorzystać, bo faktycznie to może nie dużo kosztować, a można dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Ja jednak oprócz tego chcę skorzystać też z oferty agencji Nakatomi. Są podobno wyjątkowo kreatywni i działają aż w 32 krajach.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.