Media społecznościowe to ważne
narzędzia do kreowania i budowania marki oraz możliwość do
pozyskiwania nowych klientów. Nie ma znaczenia jaką działalność
prowadzimy czy jest to sklep odzieżowy, drogeria czy restauracja,
należy dostosować strategię dla konkretnego produktu.
W dzisiejszym świecie serwisy
społecznościowe mogą odzwierciedlać także relacje między
firmami, a ich klientami.
Jest to namiastka relacji jakie
nawiązujemy z innymi ludźmi w świecie realnym. Portale
społecznościowe są dodatkowo wyposażone w nowe możliwości.
Za ich pomocą bez wychodzenia z domu
możemy pozyskiwać nowych klientów i dotrzeć do większego grona
odbiorców.
Facebook daje możliwość i narzędzia
potrzebne do tego, aby każda nawet najmniejsza firma mogła promować
swoje usługi i oferować towar na szerszą skalę. Za pomocą tej
witryny łatwiej firmy mogą realizować cele biznesowe swojej
działalności.
Jak pokazują badania w 2010 r. 10%
odsłon wszystkich stron w Ameryce należało do Facebooka. A sami
internauci poświęcali 9 minut na jej odwiedziny. Poprzez to
widzimy jaką potęgą jest internet, jak łatwo można „złapać”
klienta kolorowym i dobrze zrobionym fanpagem. Czasem znudzeni
internauci, którzy nie mają zamiaru nic kupić, natrafią na stronę
danej firmy i pod wpływem impulsu zakupią prezentowany produkt w
albumie. Obecność na Facebooku wiąże się z kosztami jakie musi
ponieść firma za reklamę. Użytkownicy Facebooka, którzy polubili
stronę lub fanpage będą otrzymywać informacje o wszystkich
wyprzedażach i nowościach w sklepie.
Dziś to obraz pełni pierwszorzędną
rolę. Jedno zdjęcie zamieszczone na Facebooku potrafi wzbudzić
kilkakrotnie większe zainteresowanie niż zwykła, pusta wiadomość
tekstowa. Dlatego jeśli pragniemy przyciągnąć i zwiększyć
liczbę fanów danej marki, warto spróbować częściej wstawiać
zdjęcia na fanpagu marki. Nie tylko zdjęcia cieszą się tak dużym
zainteresowaniem internautów, równie dobrze przyciąga wzrok,
możliwość wygrania jakieś nagrody. Wszelkiego rodzaju konkursy ,
mogą zwiększyć zaangażowanie i liczbę kupujących rzeczy danej
marki. Najlepiej aby wystawiona nagroda stanowiła jakąś wartość
dla naszego klienta. Może to być np. bon na zakupy albo jakiś
„modny ciuch”, który należy do grona rzeczy „must have” w
tym sezonie.
Modele i modelki danej marki
Zazwyczaj do prezentowania ubrań na
fanpagach i stronach sklepów zatrudniani są piękni ludzie. Widząc
przystojnego mężczyznę prezentującego dobry garnitur mamy
nadziej, że nasz partner równie dobrze będzie się w nim wyglądał,
a nawet zyska wiele uroku po jego założeniu. Śliczne modelki kuszą
kobiety cudowną i barwną stylizacją, której zakup na pewno
poprawiłby im humor i odświeżyłby szafę, a nawet dodatkowo
uczyniłby je osobami bardzo modnymi w tym sezonie.
* zdjęcia zaczerpnięte z Facebooka ze stron danych marek
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńZ tego co ja się orientuję to naprawdę bardzo dużo osób korzysta z reklamy na Facebooku https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku i ta liczba cały czas rośnie. W końcu zależy nam na efektywnym pozyskiwaniu klientów, więc social media są do tego bardzo dobrym sposobem.
OdpowiedzUsuńOsobiście jestem zdania, że reklamowanie się na Facebooku jest bardzo skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów. Zresztą moją firmę powierzyłem dla http://tearsofjoy.pl/ gdyż wiem, że odpowiednia współpraca z influencerami na pewno da wymierne korzyści mojej firmie.
OdpowiedzUsuńOczywiście wiele firm reklamuje się poprzez social media i jest to jak najbardziej zrozumiałe. jednak ja jestem zdania, że nadal sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ potrafi być naprawdę dobrym pomysłem na to, aby budować wizerunek swojej marki.
OdpowiedzUsuńWydaje mi się, że dobrym pomysłem na reklamę własnej firmy jest zdecydować się na współpracę z profesjonalną firmą świadczącą usługi tego rodzaju taką jak na przykład ta https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/. Moim zdaniem to może być na prawdę dobry wybór rozpocząć taką współpracę.
OdpowiedzUsuńCałkiem istotną kwestią jest również pozycjonowanie stron www kiedy możemy znacząco wyróżnić się w internecie. Super o tym wspomniano w https://marketingportal.pl/2020/03/05/dlaczego-warto-pozycjonowac-strone-lokalnie/ i ja również całkowicie się zgadzam z tą tezą.
OdpowiedzUsuńDobra reklama na Facebooku jest bardzo ważna. Dlatego jeśli zdecydujecie się na kampanię reklamową na Fejsie to zajrzyjcie też do artykułu https://www.damaztorebka.pl/jak-wykorzystywac-facebooka-w-dzialaniach-marketingowych/ . Znajdziecie tam wiele ciekawostek na ten temat.
OdpowiedzUsuńNa pewno same działania w social mediach są bardzo ważne i muszę dodać, że jeśli chodzi o mnie to dość ciekawą sprawą jest także to aby wiedzieć jak najwięcej o hasztagach. Właśnie dlatego polecam każdemu przeczytanie artykułu https://www.nslowo.pl/hashtagowe-abc-wszystko-co-musisz-wiedziec/ gdzie ciekawie opisano kwestie związane z hasztagami.
OdpowiedzUsuńSłyszałem, że wiele firm prowadzi aktywnie sprzedaż poprzez portale społecznościowe, na przykład właśnie facebook. Jeśli odpowiednio do takiej sprzedaży się podejdzie to można generować spore zyski, zgadzam się. Trzeba szybko realizować zamówienia, dobrze je pakować. Do tego celu sprawdzą się solidne taśmy od https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-pakowe/ . Można zamawiać takie z klejem akrylowym, kauczukowym w tym z kauczukiem naturalnym.
OdpowiedzUsuń