wtorek, 7 kwietnia 2015

Marki odzieżowe na Facebooku

Media społecznościowe to ważne narzędzia do kreowania i budowania marki oraz możliwość do pozyskiwania nowych klientów. Nie ma znaczenia jaką działalność prowadzimy czy jest to sklep odzieżowy, drogeria czy restauracja, należy dostosować strategię dla konkretnego produktu.
W dzisiejszym świecie serwisy społecznościowe mogą odzwierciedlać także relacje między firmami, a ich klientami.
Jest to namiastka relacji jakie nawiązujemy z innymi ludźmi w świecie realnym. Portale społecznościowe są dodatkowo wyposażone w nowe możliwości.
Za ich pomocą bez wychodzenia z domu możemy pozyskiwać nowych klientów i dotrzeć do większego grona odbiorców.
Facebook daje możliwość i narzędzia potrzebne do tego, aby każda nawet najmniejsza firma mogła promować swoje usługi i oferować towar na szerszą skalę. Za pomocą tej witryny łatwiej firmy mogą realizować cele biznesowe swojej działalności.

Jak pokazują badania w 2010 r. 10% odsłon wszystkich stron w Ameryce należało do Facebooka. A sami internauci poświęcali 9 minut na jej odwiedziny. Poprzez to widzimy jaką potęgą jest internet, jak łatwo można „złapać” klienta kolorowym i dobrze zrobionym fanpagem. Czasem znudzeni internauci, którzy nie mają zamiaru nic kupić, natrafią na stronę danej firmy i pod wpływem impulsu zakupią prezentowany produkt w albumie. Obecność na Facebooku wiąże się z kosztami jakie musi ponieść firma za reklamę. Użytkownicy Facebooka, którzy polubili stronę lub fanpage będą otrzymywać informacje o wszystkich wyprzedażach i nowościach w sklepie.
Dziś to obraz pełni pierwszorzędną rolę. Jedno zdjęcie zamieszczone na Facebooku potrafi wzbudzić kilkakrotnie większe zainteresowanie niż zwykła, pusta wiadomość tekstowa. Dlatego jeśli pragniemy przyciągnąć i zwiększyć liczbę fanów danej marki, warto spróbować częściej wstawiać zdjęcia na fanpagu marki. Nie tylko zdjęcia cieszą się tak dużym zainteresowaniem internautów, równie dobrze przyciąga wzrok, możliwość wygrania jakieś nagrody. Wszelkiego rodzaju konkursy , mogą zwiększyć zaangażowanie i liczbę kupujących rzeczy danej marki. Najlepiej aby wystawiona nagroda stanowiła jakąś wartość dla naszego klienta. Może to być np. bon na zakupy albo jakiś „modny ciuch”, który należy do grona rzeczy „must have” w tym sezonie.
Modele i modelki danej marki
Zazwyczaj do prezentowania ubrań na fanpagach i stronach sklepów zatrudniani są piękni ludzie. Widząc przystojnego mężczyznę prezentującego dobry garnitur mamy nadziej, że nasz partner równie dobrze będzie się w nim wyglądał, a nawet zyska wiele uroku po jego założeniu. Śliczne modelki kuszą kobiety cudowną i barwną stylizacją, której zakup na pewno poprawiłby im humor i odświeżyłby szafę, a nawet dodatkowo uczyniłby je osobami bardzo modnymi w tym sezonie.


* zdjęcia zaczerpnięte z Facebooka ze stron danych marek

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co ja się orientuję to naprawdę bardzo dużo osób korzysta z reklamy na Facebooku https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku i ta liczba cały czas rośnie. W końcu zależy nam na efektywnym pozyskiwaniu klientów, więc social media są do tego bardzo dobrym sposobem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście jestem zdania, że reklamowanie się na Facebooku jest bardzo skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów. Zresztą moją firmę powierzyłem dla http://tearsofjoy.pl/ gdyż wiem, że odpowiednia współpraca z influencerami na pewno da wymierne korzyści mojej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wiele firm reklamuje się poprzez social media i jest to jak najbardziej zrozumiałe. jednak ja jestem zdania, że nadal sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ potrafi być naprawdę dobrym pomysłem na to, aby budować wizerunek swojej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że dobrym pomysłem na reklamę własnej firmy jest zdecydować się na współpracę z profesjonalną firmą świadczącą usługi tego rodzaju taką jak na przykład ta https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/. Moim zdaniem to może być na prawdę dobry wybór rozpocząć taką współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem istotną kwestią jest również pozycjonowanie stron www kiedy możemy znacząco wyróżnić się w internecie. Super o tym wspomniano w https://marketingportal.pl/2020/03/05/dlaczego-warto-pozycjonowac-strone-lokalnie/ i ja również całkowicie się zgadzam z tą tezą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra reklama na Facebooku jest bardzo ważna. Dlatego jeśli zdecydujecie się na kampanię reklamową na Fejsie to zajrzyjcie też do artykułu https://www.damaztorebka.pl/jak-wykorzystywac-facebooka-w-dzialaniach-marketingowych/ . Znajdziecie tam wiele ciekawostek na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno same działania w social mediach są bardzo ważne i muszę dodać, że jeśli chodzi o mnie to dość ciekawą sprawą jest także to aby wiedzieć jak najwięcej o hasztagach. Właśnie dlatego polecam każdemu przeczytanie artykułu https://www.nslowo.pl/hashtagowe-abc-wszystko-co-musisz-wiedziec/ gdzie ciekawie opisano kwestie związane z hasztagami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałem, że wiele firm prowadzi aktywnie sprzedaż poprzez portale społecznościowe, na przykład właśnie facebook. Jeśli odpowiednio do takiej sprzedaży się podejdzie to można generować spore zyski, zgadzam się. Trzeba szybko realizować zamówienia, dobrze je pakować. Do tego celu sprawdzą się solidne taśmy od https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-pakowe/ . Można zamawiać takie z klejem akrylowym, kauczukowym w tym z kauczukiem naturalnym.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.