środa, 5 kwietnia 2017

#DajCałusa

CocaCola
Jak już powszechnie wiadomo reklama jest dźwignią handlu i to w głównej mierze od niej zależy, jak wysokie będą dochody ze sprzedaży dobra czy usługi. Wiadomo też, że nie każda reklama jest dobra. Są promocje uważane za fenomenalne, kreatywne i wpadające w oko, ale są też takie, które nie osiągnęły zamierzonych rezultatów.
Coca – Cola jeden z czołowych koncernów produkujących napoje, swoje kampanie reklamowe przedstawia z jednej strony prosto, ale z drugiej strony są one oczywiste i treściwe. Pomijając słynną świąteczną ciężarówkę Coca – Coli z mikołajem, według mnie na wyróżnienie zasługuje też kampania pod hasłem #Daj Całusa. Na opakowaniach puszek i butelek napoju, znalazły się etykiety z imieniem, ksywką czy czułym zdrobnieniem, które zdobywały niezwykłą popularność.
Spot reklamowy pojawiający się w telewizji, w kinach czy w sieci pokazuje, co dla jego bohaterów znaczy hasło #Daj Całusa. Całus jest jednym z podstawowych i najbardziej uniwersalnych gestów na całym świecie, który wyraża pozytywne emocje. Moim zdaniem promocja Coca – Coli jest chwytliwa, a wiele osób za pomocą buteleczki z napojem może podarować radość innym.
A Ty komu podarujesz swoją radość? Odpowiedzi piszcie w komentarzach! :)

4 komentarze:

  1. Swoją radość podaruję osobą które codziennie mnie otaczają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dzielić się radością, to tylko z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam buziaki za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście swojego całusa podaruje swojej ukochanej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.