Dziecięce marzenia to historie (jak dotąd) 5. osób, które dzięki lekom Allegra mogły spełnić swoje marzenia z dzieciństwa, nie przejmując się nieprzyjemnymi dolegliwościami alergicznymi.
Tym samym mamy młodą kobietę która, ze względu na kurz, w młodości nie mogła przebywać na strychu babci. Mamy także mężczyznę, który jako mały chłopiec nie mógł dostać wymarzonego psa, ponieważ cierpi na alergię na sierść. Jest też młoda kobieta, która latem nie mogła odwiedzać dziadków, ze względu na uciążliwe pyłki traw. Kolejne części spotów pokazują leśnika, który ze względu na zawód, musiał zmierzyć się z pyleniem drzew w pobliży swojej leśniczówki, jak i nauczycielkę akademicką, której w okresie studenckim przeszkadzały w nauce pyłki.
Pięć dziecięcych marzeń, pięć wzruszających historii, opowiedzianych w przystępny sposób, tak by odbiorca - najprawdopodobniej alergik - nie poczuł się osamotniony w walce o swoje marzenia.
Moim zdaniem kampania idealnie wstrzeliła się w jeden z problemów XXI wieku, z którym boryka się dziś już ponad 40% społeczeństwa, a ja sama, jako alergiczka - wiem jak trudno funkcjonować w okresie największego stężenia pyłkowego.
![]() |
źródło: aplikacja ClaritineAllergy |
![]() |
źródło: ClaritineAllergy |
Jak myślicie, czy kampania reklamowa Dziecięcych marzeń zyska na popularności? A może znacie inne inne sposoby, np. aplikacje, pomagające w walce z alergią? Piszcie! :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.