poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Dziecięce marzenia i walka z utrapieniem, czyli najnowsza kampania Allegry

Przyszła wiosna, a wraz z nią...niestety dla wielu osób przyszły też alergie. Koncern farmaceutyczny SANOFI nadszedł więc z pomocą i wypuścił na rynek serię leków antyalergicznych ALLEGRA. Oczywiście nie mogło zabraknąć dopasowanej reklamy, która pojawiła się akurat teraz - w okresie największego pylenia. PR-owcy wiedzą co robią i w ten sposób powstał cały cykl spotów reklamowych Dziecięce marzenia.

Dziecięce marzenia to historie (jak dotąd) 5. osób, które dzięki lekom Allegra mogły spełnić swoje marzenia z dzieciństwa, nie przejmując się nieprzyjemnymi dolegliwościami alergicznymi.

                                                       źródło: YouTube.com


Tym samym mamy młodą kobietę która, ze względu na kurz, w młodości nie mogła przebywać na strychu babci. Mamy także mężczyznę, który jako mały chłopiec nie mógł dostać wymarzonego psa, ponieważ cierpi na alergię na sierść. Jest też młoda kobieta, która latem nie mogła odwiedzać dziadków, ze względu na uciążliwe pyłki traw. Kolejne części spotów pokazują leśnika, który ze względu na zawód, musiał zmierzyć się z pyleniem drzew w pobliży swojej leśniczówki, jak i nauczycielkę akademicką, której w okresie studenckim przeszkadzały w nauce pyłki.

Pięć dziecięcych marzeń, pięć wzruszających historii, opowiedzianych w przystępny sposób, tak by odbiorca - najprawdopodobniej alergik - nie poczuł się osamotniony w walce o swoje marzenia.

                                                         źródło: YouTube.com


Moim zdaniem kampania idealnie wstrzeliła się w jeden z problemów XXI wieku, z którym boryka się dziś już ponad 40% społeczeństwa, a ja sama, jako alergiczka - wiem jak trudno funkcjonować w okresie największego stężenia pyłkowego.

źródło: aplikacja ClaritineAllergy
Dla wszystkich tych, których również dotyka ta przypadłość, polecam ściągnięcie na smartfona przydatnej aplikacji ClaritineAllergy. W łatwy sposób pozwoli ona kontrolować Wam, to co dzieje się za oknem. W ten sposób unikniecie niespodzianek związanych z okresowym pyleniem ;)

źródło: ClaritineAllergy














Jak myślicie, czy kampania reklamowa Dziecięcych marzeń zyska na popularności? A może znacie inne inne sposoby, np. aplikacje, pomagające w walce z alergią? Piszcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.