Zacznijmy
od początku, czym jest snapchat? Jest to platforma komunikacyjna, na
której możemy wysyłać zdjęcia, filmy video oraz komunikować się
ze znajomymi. Pierwsze skojarzenie tej aplikacji to ulotność, bo
wszystkie materiały trwają 1-10 sekund. Snap to młoda aplikacja,
która powstała w 2011 roku i podbiła serca...nastolatków.
Źródło: www.snapchat.com
Dlaczego grupa docelowa to młodzi ludzie? Bo jesteśmy anonimowi, ale w pewnym stopniu to, co dodajemy w internecie – zostaje tam na zawsze. Starsze pokolenie zbytnio nie rozumie fenomenu wysyłania zdjęć na krótką chwilę, po co chwalić się gdzie jesteśmy, co jemy?
Źródło: www.snapchat.com
Dlaczego grupa docelowa to młodzi ludzie? Bo jesteśmy anonimowi, ale w pewnym stopniu to, co dodajemy w internecie – zostaje tam na zawsze. Starsze pokolenie zbytnio nie rozumie fenomenu wysyłania zdjęć na krótką chwilę, po co chwalić się gdzie jesteśmy, co jemy?
Następnym
argumentem jest także brak kontroli rodzicielskiej. Chyba nie znam
żadnego znajomego, który miałby na snapie swoich rodziców czy
dziadków. Era naszej klasy się skończyła, na facebooku znajdziemy
już spokrewnione
nam osoby.
Sama używam "snapa" i jestem aktywną użytkowniczką,
która
wysyła milion zdjęć, oczywiście
dla
zabawy.
Na snapchacie znajdziemy naszych idoli, nasze ulubione marki odzieżowe. W dużym stopniu można zakwalifikować snapchata do social media marketingu. Kluczem do sukcesu, jest zamieszczanie reklam w mediach społecznościowym, ale nie w sposób nachalny. Użytkownicy sami wybierają, kogo chcą zobaczyć snapy, jaką stylizację wybrała Jessica Mercedes na pokaz mody polskiego projektanta, jak Deynn i Majewski trenują na siłowni lub jak wygląda życie aktorki na przykładzie Zosi Zborowskiej. Jest to świadome budowanie swojego wizerunku. Dlatego ta aplikacja ma wielki potencjał w marketingu. Lokowanie produktów na swoim story, także ma wpływ na młodego konsumenta.
Na snapchacie znajdziemy naszych idoli, nasze ulubione marki odzieżowe. W dużym stopniu można zakwalifikować snapchata do social media marketingu. Kluczem do sukcesu, jest zamieszczanie reklam w mediach społecznościowym, ale nie w sposób nachalny. Użytkownicy sami wybierają, kogo chcą zobaczyć snapy, jaką stylizację wybrała Jessica Mercedes na pokaz mody polskiego projektanta, jak Deynn i Majewski trenują na siłowni lub jak wygląda życie aktorki na przykładzie Zosi Zborowskiej. Jest to świadome budowanie swojego wizerunku. Dlatego ta aplikacja ma wielki potencjał w marketingu. Lokowanie produktów na swoim story, także ma wpływ na młodego konsumenta.
Aplikacja
snapchat przydatna jest także do organizowania "Q&A" (
ang. Question
& Answer
), w
skrócie mówiąc są to pytania i odpowiedzi. Znana osoba ogłasza
na swoim snapchacie Q&A, a fani umieszczają pytania zazwyczaj
pod ostatnim
zdjęciem na platformie Instagram. Nalezy
podkreślić, że celebryci mówią o zniżkach czy bonach rabatowych
oraz organizują różne konkursy – co pozwala, że snapchat jest
idealnym miejscem na kampanię reklamową.
Snapchat
jest idealnym rozwiązaniem dla branży modowej, dzięki czemu
blogerki modowe ukazują ich świat realny. Lokowanie produktu na ich
kanałach wiąże się z budową świadomości marki oraz wzrostem
sprzedaży odżieży ponieważ grupa docelowa blogerek modowych to
młodzi ludzie.
A Ty kogo obserwujesz na Snapchat'cie?
A Ty kogo obserwujesz na Snapchat'cie?
Wszelkie social media są świetne gdyż można w dobry sposób spowodować interakcję pomiędzy firmą, a klientem. W szczególności gdy mamy do czynienia z kampaniami reklamowymi na Facebooku https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/ to wtedy jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców i nie tylko. Dobrze zoptymalizowana kampania potrafi zdziałać cuda.
OdpowiedzUsuńJest wiele różnych metod reklamy i właśnie najlepiej współpracować z agencjami typu Green Parrot , które podchodzą kreatywnie do tego typu zagadnień i zawsze szukają oryginalnych rozwiązań
OdpowiedzUsuń