niedziela, 9 kwietnia 2017

Fenomen Olfaktorii

Dzisiejszy wpis będzie o tym jak znana vlogerka i blogerka Dorota Goldmann znana pod pseudonimem Olfaktoria zarabia na blogowaniu.

screen z olfaktoria.pl

Na czym polega fenomen Olfaktorii?

Zadając sobie to pytanie dziś uważam, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jej pseudonim stał się marką, która kojarzona jest z luksusem i ekskluzywnymi perfumami. Dzięki swojemu wykształceniu (jest psychologiem) wie, jak dotrzeć do wybranego targetu. Jej materiały na blogu są rzetelne, a zdjęcia- profesjonalne. Co zadziwiające posty są dodawane nieregularnie co moim zdaniem kompletnie nie wpływa na jej popularność. Na jej blogu odnajdziemy także możliwość zapisania się do Newslettera, który będzie nas o nowościach na blogu.

Co osiągnęła?
 
Dzięki swojej działalności jej blog znajduje się w: - 100-tce najpopularniejszych blogów w Polsce według Press-Service Monitoring Mediów - 10-tce blogów z największymi możliwościami komercyjnymi w kategorii Lifestyle według Blog Rank 2016 Ponadto bloga odwiedza 150 tysięcy osób miesięcznie!

Czym różni się od innych blogerek?
 
Olfaktoria na każdym kroku zaznacza, że nie przyjmuje paczek PR-owych, nie chodzi na bezpłatne eventy i nie współpracuje barterowo. Każda jej kampania jest wyceniana indywidualnie w zależności od aktywności jaką miałaby podjąć.

Uważam, że jest jedną z nielicznych blogerek, która zarabia realne pieniądze, a każdy jej materiał jest sumiennie przygotowywany.

A co Ty sądzisz o blogowaniu Olfaktorii?

Zapraszam do podzielenia się swoim zdaniem w komentarzach! :) :) :)

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Jej filmiki są bardzo profesjonalne, przygotowane z myślą o konkretnym odbiorcy, który będzie szukał konkretnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.