czwartek, 20 kwietnia 2017

Media społecznościowe - klucz do sukcesu

Portale społecznościowe stały się nieodłączną częścią współczesnego świata. Dla jednych to sposób na bycie w kontakcie ze znajomymi czy nawiązywanie nowych znajomości dla innych sposób na zaistnienie w świecie mediów czy wypromowanie swojej firmy. 


Surfując po Internecie na każdym kroku możemy spotkać reklamy rożnych firm czasem jest ich więcej niż treści, która tak naprawdę nas interesuje. Większość ludzi to właśnie w sieci szuka informacji o firmach czy usługach, z których chcą skorzystać. Przedsiębiorstwa bardzo szybko zaczęły istnieć również w świecie portali społecznościowych. Na Facebooku czy Instagramie możemy znaleźć wiele fanpage’e znanych firm, które dają nam możliwość bycia na bieżąco z promocjami czy wydarzeniami organizowanymi przez firmy.

Jeszcze parę lat temu mało, kto znał Julię Kuczyńską dziś bardziej kojarzoną, jako Maffasion. Jest ona doskonałym przykładem jak można zrobić światową karierę dzięki portalom społecznościowym. Publikując w sieci zdjęcia swoich stylizacji stała się ona najpopularniejszą szafiarką w Polsce. Jej kariera rozwija się w błyskawicznym tempie, współpracuje z wieloma światowymi firmami a jej stylizacje zostały również docenione przez popularne zagraniczne magazyny modowe.
Media społecznościowe są idealnym miejscem na wypromowanie swojej firmy, ale i samego siebie. Jednak z czasem będzie coraz trudniej zaskoczyć odbiorcę swoją ofertą czy oryginalnością.

Czy Ty też promujesz się w Internecie? Napisz o tym w komentarzu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.