czwartek, 20 kwietnia 2017

Marketing po brazylijsku

Nie od dziś wiadomo, że trykoty piłkarskie są doskonałym obszarem, na którym sponsorzy mogą umieścić logo swojej firmy. Jest to powszechny i łatwy sposób na reklamę, do którego wszyscy kibice z pewnością już przywykli, ale czasami ktoś wpadnie na dość niekonwencjonalny pomysł...

Źródło: https://twitter.com/FourFourTweet

Czwartoligowy klub piłkarski z Brazylii - Fluminense de Feira zaskoczył kibiców na całym świecie oryginalnością swoich koszulek. Sponsorem lokalnej drużyny jest sieć supermarketów i nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby nie kreatywna kampania reklamowa. Na trykotach meczowych można zauważyć nazwy produktów (zamiast nazwiska zawodnika) oraz ich ceny w połączeniu z docelowym numerem zawodnika. 

  Źródło: https://twitter.com/FourFourTweet

Z całą pewnością trzeba przyznać, że to dość absurdalny, ale jakże skuteczny pomysł. Kluby z niższych lig na całym świecie zazwyczaj nie mają wielu sponsorów, którzy potrafiliby zagwarantować im stabilność finansową. Mimo tego jeden skuteczny pomysł jest w stanie zadziwić cały futbolowy świat, a kto wie czy w późniejszym okresie nie przyniesie on finansowych korzyści. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.