Pierwsza część dotyczyła negatywnego odbioru reklam, które potrafią nas nieźle zdenerwować, a tym razem chciałbym spojrzeć na temat z innej strony. Okazuje się, że w telewizji możemy jeszcze znaleźć coś co nas zaciekawi lub po prostu rozśmieszy.
Trzeba przyznać, że obecne reklamy są dość nieudolne, a żeby znaleźć coś oryginalnego to będziemy musieli spojrzeć co działo się kilka lat wcześniej. Spoty, które wywierały pozytywne reakcje wśród widzów dotyczyły dwóch sklepów - TESCO oraz BIEDRONKI.
Ponad 3 miliony wyświetleń spotów Biedronki na YouTube z pewnością robi wrażenie. Nie jest to pojedynczy przypadek, a prawie 30 dobrych reklam, które naprawdę podobały się ludziom. Podobnie było w przypadku Tesco.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.