środa, 19 kwietnia 2017

Oddziaływanie reklam - część 2

Pierwsza część dotyczyła negatywnego odbioru reklam, które potrafią nas nieźle zdenerwować,  a tym razem chciałbym spojrzeć na temat z innej strony. Okazuje się, że w telewizji możemy jeszcze znaleźć coś co nas zaciekawi lub po prostu rozśmieszy. 

Trzeba przyznać, że obecne reklamy są dość nieudolne, a żeby znaleźć coś oryginalnego to będziemy musieli spojrzeć co działo się kilka lat wcześniej. Spoty, które wywierały pozytywne reakcje wśród widzów dotyczyły dwóch sklepów - TESCO oraz BIEDRONKI. 



Ponad 3 miliony wyświetleń spotów Biedronki na YouTube z pewnością robi wrażenie. Nie jest to pojedynczy przypadek, a prawie 30 dobrych reklam, które naprawdę podobały się ludziom. Podobnie było w przypadku Tesco.





 To tylko dwie przykładowe reklamy Tesco z tego okresu, a i tym razem śmiało możemy powiedzieć, że reakcje widzów były jak najbardziej pozytywne. A jakie są twoje ulubione reklamy lub takie, które zapadły ci w pamięć ? Napisz w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.