Red Lipstic Monster bezkonkurencyjnie zajmuje pierwszą pozycję. Równowartość jej materiałów wyceniono na prawie 17 milionów złotych. Jej kanał jest najpopularniejszym kanałem makijażowo-kosmetycznym w Polsce. W ciągu miesiąca Vlog jest odwiedzany przez ponad pół miliona użytkowników.
Źródło: http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,19366975,red-lipstick-monster-bardzo-fajnie-opowiadasz-ale-nie-moge.html
Program Łukasza Jakóbiaka, 20m2 wyceniono na ponad 7 mln złotych, ReZigiusz zajął miejsce trzecie- wartość 6 mln złotych.
Cyber Marian przoduje pod względem publikacji. w 2016 roku miał ich aż 1,5 tys.
Ciekawi mnie na jakich zasadach jest wyceniany taki dorobek.. Uważam, że jednak przed naszymi vlogerami i blogerami daleka droga jeśli chodzi o popularność, aczkolwiek RLM i 20m2 Łukasza to moim zdaniem pretendenci do zajęcia miejsca na podium na arenie europejskiej :)
OdpowiedzUsuń