Obecność w mediach społecznościowych to niewątpliwie
klucz do sukcesu. Jest to także jeden z niezbędnych elementów biznesu, który
pozwala na aktywny przepływ informacji między klientem a firmą. Bardzo istotne jest jednak umiejętne korzystanie z
potencjału jaki dają nam media społecznościowe – a mianowicie precyzyjne
dopasowanie działań i narzędzi dla konkretnej marki.
Siła oddziaływania mediów społecznościowych jest ogromna,dlatego social media dają ogromne możliwości – jedną z nich jest pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów. Relacja, która tworzy się miedzy klientem a firmą jest oparta na zaufaniu, co prowadzi do łatwiejszego zdobywania wiedzy na temat konsumentów. Poznajemy ich potrzeby czy opinię na temat naszych produktów, więc tym samym możemy odpowiednio dostosować swoją ofertę potwierdzając ich oczekiwania.
O tym dlaczego warto stworzyć profil firmy na Facebooku w poniższym filmiku:
Obecność w social mediach to niezbędne narzędzie każdej firmy. Korzyści jest bardzo wiele. Jako
jedną z wielu mogę wymienić możliwość dotarcia do szerokiej liczby klientów niskim
kosztem. Śmiało mogę przyznać, że media społecznościowe to źródło efektywnej
reklamy. Aby jednak media społecznościowe stały się kluczem do sukcesu o profile trzeba dbać. Należy także przemyśleć i
dopracować strategię działania w sposób pozwalający na osiągnięcie maksymalnych
efektów.
A Ty uważasz, że każda firma powinna być obecna w mediach społecznościowych? A może to kompletne marnowanie czasu i energii? Napisz o tym w komentarzu.
A Ty uważasz, że każda firma powinna być obecna w mediach społecznościowych? A może to kompletne marnowanie czasu i energii? Napisz o tym w komentarzu.
Zgadzam się z Tobą! Zwykle gdy wyszukuję jakąś firmę to staram się najpierw znaleźć ich stronę internetową. Jednak większa część z nich ma swoje profilu na fb. Podejrzewam, że wynika to z faktu, że profil na fb jest łatwiejszy w obsłudze i jest całkowicie darmowy.
OdpowiedzUsuń