wtorek, 12 kwietnia 2016

Reklama w formacie... 3D

Drukowanie w 3D robi furorę na całym świecie, a jego możliwości są coraz częściej doceniane i rozszerzane na nowe dziedziny. W Polsce najlepiej znane jest jako innowacyjne narzędzie dla współczesnej medycyny, służące m.in. do wydruku niedrogich protez dla dzieci, jednak na świecie 3D printing wykorzystywany jest z lubością. Swoje zastosowanie znalazł także w przemyśle reklamowym.

Czołowy przykład stanowi tutaj Coca-Cola Company (która słynie z niezwykle kreatywnych i innowacyjnych kampanii reklamowych). Podczas wypuszczania na rynek izraelski Mini Bottles coca-coli, kreatywni specjaliści z działu reklamy wpadli na świetny pomysł… Ogłosili wśród fanów konkurs na stworzenie własnych do wirtualnej gry. Najlepsze prace zostały zeskanowane, wydrukowane i… wykorzystane w reklamówce pod hasłem Mini Me. Z pewnością wszyscy kojarzą ten spot reklamowy ;)



Jakkolwiek by nie przyznać, że Coca-Cola to kreatywny reklamotwórca, faktem jest, że nie byli pierwsi, którzy wpadli na pomysł wykorzystania technik 3D printingu w reklamie. Jako pierwszego uznaje się Disney’a i jego kampanię D-Tech Me Princess. Więcej na temat całego przedsięwzięcia możecie przeczytać TUTAJ. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.