Drukowanie w 3D robi furorę na całym świecie, a jego możliwości
są coraz częściej doceniane i rozszerzane na nowe dziedziny. W Polsce najlepiej
znane jest jako innowacyjne narzędzie dla współczesnej medycyny, służące m.in.
do wydruku niedrogich protez dla dzieci, jednak na świecie 3D printing wykorzystywany
jest z lubością. Swoje zastosowanie znalazł także w przemyśle reklamowym.
Czołowy przykład stanowi tutaj Coca-Cola Company (która
słynie z niezwykle kreatywnych i innowacyjnych kampanii reklamowych). Podczas
wypuszczania na rynek izraelski Mini Bottles coca-coli, kreatywni specjaliści z
działu reklamy wpadli na świetny pomysł… Ogłosili wśród fanów konkurs na stworzenie
własnych do wirtualnej gry. Najlepsze prace zostały zeskanowane, wydrukowane i…
wykorzystane w reklamówce pod hasłem Mini Me. Z pewnością wszyscy kojarzą ten
spot reklamowy ;)
Jakkolwiek by nie przyznać, że Coca-Cola to kreatywny
reklamotwórca, faktem jest, że nie byli pierwsi, którzy wpadli na pomysł
wykorzystania technik 3D printingu w reklamie. Jako pierwszego uznaje się
Disney’a i jego kampanię D-Tech Me Princess. Więcej na temat całego
przedsięwzięcia możecie przeczytać TUTAJ. Zapraszam :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.