wtorek, 5 kwietnia 2016

Stylowe social medium

Media społecznościowe właściwie od momentu swojego powstania posłużyły jako narzędzia advertisingu dla reklamodawców. Nie trzeba szukać daleko – Facebook, jeden z największych potentatów, jeśli chodzi o reklamę internetową. Począwszy od oficjalnych stron marek, przez side-bary wypełnione reklamami, kończąc na postach sponsorowanych – zna to każdy, kto tylko posiada profil na fejsie (czyli ponad 1,5 mld ludzi na kuli ziemskiej).

Wyobraźcie sobie jednak medium społecznościowe, w którym marki odgrywają główną rolę i właściwie nadają rytm życia całego portalu. Tym, którzy lubią brać szafiarki na tapetę i śledzą ich aktywność w sieci, nie jest obcy Lookbook – portal umożliwiający ludziom ze wszystkich stron świata dzielić się swoimi outfitami, udostępniając je w formie mikro-fotoblogów.




Jest to portal całkowicie poświęcony modzie, a w niej nie może zabraknąć marek. Do tego samego wniosku szybko doszli właściciele większych (i tych mniejszych też, jednak głównie większych) brandów. Obecnie Lookbook został zdominowany przez takie znakomitości jak Lacoste czy Tommy Hilfiger, które stały się podstawą funkcjonowania całej platformy blogowej.

Poza całym sekcjom poświęconym nowościom, trendingowi i profilom marek, serwis umożliwia także odpowiednie otagowanie i oznaczenie wybranych produktów odsyłaczami do sklepów internetowych wybranych projektantów. Co charakterystyczne i dość zaskakujące, to marki, a zatem reklamy na LB nie są niezauważalne, a wręcz przeciwnie – afiszują się bardzo wyraźnie i tego się od nich oczekuje.

Trzeba przyznać, że na Lookbooku nawet reklama jest stylowa ;).  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.