piątek, 8 kwietnia 2016

Serialowy sposób na reklamę

BGŻ BNP Paribas to bank polski, który zajmuje 7. miejsce w Polsce. Nie dziwi więc fakt, że mógł on się stać sponsorem mini serialu "Dwoje we troje" emitowanego przed "Wydarzeniami" w Polsacie. Czy serial jest dobrym sposobem na promocję we erze współczesnych multimediów? 

Nie od dzisiaj wiadomo, że reklamy z gwiazdami przyciągają uwagę potencjalnych klientów i sprawiają, że mają oni ochotę na zakup naszego produktu, gdyż staje się od dla nas bardziej "prawdziwy". Nakręcenie więc serialu promującego produkt, z gwiazdami takimi jak Marietta Żukowska i Marek Kaliszuk to idealny sposób na odniesienie spektakularnego sukcesu!



 Serial opowiada o życiu Michelle, specjalistki ds finansów i bankowości i jej 10- letniej córki Dusi, które wracają do rodzinnego miasta głównej bohaterki aby ta mogła rozpocząć pracę w tamtejszym banku. To właśnie w nim poznają Michała, wieloletniego pracownika i dyrektora oddziału, którego gra sam Michał Perchuć.


Pomysłodawcami tego serialowego projektu są Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg, natomiast reżyserem został Tomasz Konecki, a wśród scenarzystów są Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski.



W "Dwoje we troje" promowane będę produkty banku BGŻ BNP Paribas, dlatego też to on stał się sponsorem tej produkcji. Także aktorzy tego serialu są kojarzeni z reklamami baku BGŻ.



Serial liczyć będzie 26 pięciominutowych odcinków, a każdy z nich opowiadać będzie o innej historii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.