Niestety kanał posiada tylko nieco ponad 2000 tysiące subskrybentów. Pokłosie jest to spowodowane tym, że na kanale dominują filmiki tylko dwóch polskich klubów Stelmetu Zielona Góra oraz Rosy Radom. Jest to argumentowane tym, że to właśnie zawodnicy tych zespołów potrafią stworzyć najlepsze akcje, które później są prezentowane w 3 minutowych skrótach z TOP10 każdej kolejki TBS.
Mimo niskiej liczby osób śledzących należy cieszyć się, że włodarze polskiej ligi koszykówki chcą iść krokiem najlepszej ligi na świecie NBA i promować swoje "podwórko". Szczególnie jest to istotne w sytuacji, gdzie mecze z polskiej ligi są transmitowane w telewizji bardzo rzadko.
Miejmy nadzieje, że progres pod względem promocji swojej ligi zacznie obowiązywać również w piłce ręcznej czy siatkówce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.