poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Youtuberzy w kampaniach reklamowych

  Kto w dzisiejszych czasach nie ogląda filmików na Youtube? Ciężko znaleźć takie osoby, ponieważ ten portal stał się jednym z ulubionych miejsc użytkowników wirtualnej sieci. Oprócz samego oglądania i wstawiania filmików, Youtube to także strona na której można zarobić robiąc to co się lubi.  Nienachalne lokowanie produktów przez Youtuberów może przynieść wielkie zyski firmom przy stosunkowo małych kosztach. Właściciele firm zdają sobie sprawę, ze potencjalni klienci poszukują inspiracji i informacji na temat danych produktów właśnie w Internecie. A czy jest coś bardziej zachęcającego do kupna danego produktu przez młodego człowieka niż jego ulubiony Youtuber prezentujący go w najnowszym filmiku? 
    

  Gwiazdy Youtube coraz częściej można zobaczyć w kampaniach reklamowych znanych marek. Jedną z nich jest sieć komórkowa Play, która zaprosiła do współpracy popularnych twórców vlogów. Akcja pod tytułem "Przywróć magię Świąt razem z Play i naszymi bohaterami" polegała na rywalizacji między sobą i wykonywaniu przez nich zadań, które wybrali dla nich Internauci. Zadania oczywiście były utrzymane w świątecznej atmosferze, m.in. wystylizowanie się na renifera czy ulepienie bałwana. Wygraną dla Internautów było spotkanie z danym Youtuberen, 


6c90f33d-adc0-4d74-ad86-ff50d31e8f30


 (żródło: http://polscyyoutuberzy.pl/)


  Do swojej świątecznej kampanii reklamowej gwiazdy Internetu zaprosiła również marka Coca-Cola. Na kanale Abstrachuje TV został zamieszczony filmik, w którym znani i lubiani opowiadają o tym jakie gesty sprawiają im radość, czy wolą otrzymywać prezenty czy je dawać, jakie są ich ulubione tradycje świąteczne, oczywiście w towarzystwie puszki znanego napoju oraz mini ciężarówki, która występuje w świątecznych reklamach Coca-Coli. 


  Kolejną kampanią Coca-Coli z udziałem gwiazd Youtube była akcja #DajCałusa


  Youtuberzy uczestniczą także w różnego rodzaju eventach promujących marki, co przyciąga tłumy ich obserwatorów, a co za tym idzie być może nowych konsumentów. 
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.