poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Piłkarskie szaleństwo

Już 10 czerwca rozpocznie się EURO 2016 we Francji czyli Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Będzie to już 15. edycja tego wyjątkowego turnieju, który odbywa się co 4 lata. Nic więc dziwnego, że w ciągu czterech lat kibice zdążą zatęsknić i zrobią wszystko, by móc obejrzeć chociaż jeden mecz na żywo. Jest to też doskonały moment dla firm, które pragną się zareklamować...

ODKRYJ W SOBIE KIBICA- REKLAMY MEDIA MARKT

Kampania reklamowa przed Euro 2016 sieci elektromarketów Media Markt, skład się z trzech spotów reklamowych 30 i 15 sekundowych. Reklamy będą przedstawiać emocje kibiców w trakcie oglądania meczów, a przy okazji przedstawiane będą sprzęty w promocyjnych cenach, które można zakupić w sklepach Media Markt. 
"Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania" - zapowiada Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający siecią Media Markt.
Akcja Media Markt potrwa do końca Euro 2016. Jest realizowana w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka, Jedynka.



BĄDŹ CAŁYM SERCU W RIO!- KAMPANIA REKLAMOWA 

"W komunikacji marketingowej związanej z zaangażowaniem Visa we wsparcie igrzysk olimpijskich Rio 2016 wykorzystaliśmy motyw bijącego serca. Visa jest bijącym sercem systemu płatności, a igrzyska olimpijskie gwarantują przyspieszone bicie serca milionów ludzi na całym świecie - od sportowców rywalizujących o najwyższe trofea po kibiców wspierających ich z trybun i przed telewizorami" - opisuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.


Platforma „Orange Sponsors You”

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl fani futbolu korzystający z hashtaga #OrangeSponsorsYou będą mogli zdecydować, jaką rolę w tegorocznych mistrzostwach Europy w piłce nożnej odegra ikona Paryża, czyli Wieża Eiffla. W sześciu miastach Francji w tzw. strefach kibica umożliwi fanom piłki nożnej korzystanie z przestrzeni do gier wideo czy oglądanie meczów w UHD. Będą także specjalne stoiska, gdzie kibice wypróbują najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną. (na podstawie http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-tygodnia-orange-snickers-nju-mobile-idea-bank-wideo). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.