Wedel
z czym się kojarzył nam do tej pory? Z Krakowem, z przepyszną
czekoladą? A dziś? Dziś kojarzy nam się przede wszystkim z......
dziwnym stworem, wyglądającym trochę jak Dar Vader, który o dziwo
przybywa na ziemie szukać radości i oczywiście znajduje radość.
Radość w czekoladzie Wedel. Tylko jak to wszystko ma się do
reklamy multimedialnej? Ano tak, że już od początku nowej kampanii
reklamowej Wedel nastawiony był na poszukiwanie wyjaśnienia ich
nowego sposobu reklamy w Internecie. Początkowo ja, jak i wielu
moich znajomych uznaliśmy, że nowa kampania Wedla jest....tak
naprawdę reklamą jakieś gry MMORPG. Później odkryliśmy, jak bardzo się pomyliliśmy! Jedną z tych reklam słynących z pokazywania radości na ziemi jest ta, znajdując się
poniżej.
Wiem,
wiem trochę dziwna. Początkowo trudno było przywyknąć do takiego
obrazowania produktu, który powstał 1851 roku! Jednakże gdy przyjrzymy się temu z bliska trzeba przyznać, że wpisuje się ona
w dzisiejszy, nowoczesny nurt reklamowy, który przede wszystkim chce
nas bawić lub zachęcać do czegoś innego niż tylko kupna danej
rzeczy. Przykładem, może być tu też inna firma produkująca czekolady, mianowicie Milka. Pamiętacie te opakowania w których
brakowało jednej kostki czekolady? Ja osobiście poczatkowo czułam
się oszukana, ale tuż na odwrocie papierka dowiedziałam się, że
tą kostkę w sposób całkowicie wirtualny mogę wysłać komuś kogo
mocno kocham, lubię, szanuję lub po prostu zobaczyć na ekranie
swojego laptopa, komputera czy też innego urządzenia zrobiło mi
się jakoś tak ciepło na sercu. Kolejna firma, która stawia na
zabawę swoich konsumentów.
Kończąc
swój wpis chciałabym zauważyć, że ten sposób prezentowania
różni się od tego, którego kojarzymy z lat wcześniejszych, kiedy
internet nie był tak popularny. Każdy z nas przecież pamięta
słynnego świstaka co... " siedzi i zawija je w te sreberka". Ciekawi mnie dokąd będą dążyć producenci czekolad i co jeszcze
ujrzymy na ekranach naszych monitorów, w jakich jeszcze zabawach
weźmiemy udział i jakie inne, być może wydające się dla nas
obecnie, szalone akcje pojawią się, a my weźmiemy udział w tej
zabawie. Jednocześnie nie tylko się bawiąc, ale nabijać wskaźniki sprzedaży tych producentów!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.