sobota, 30 kwietnia 2016

Dulux Visualizer - jak zyskać zaufanie klientów przy pomocy nowoczesnej aplikacji

Znane marki chcą jeszcze bardziej przybliżyć do siebie stałych klientów, oferując im rozwiązania, które najlepiej wpiszą się w ich preferencje oraz oczekiwania. Na ciekawy pomysł wpadła firma oferująca farby do ścian – Dulux, oferując specjalną aplikację, dzięki której, możemy sprawdzić jak dany kolor będzie wyglądał w naszym osobistym wnętrzu. I to wszystko bez konieczności kupowania farby „w ciemno”.

Dulux Visualizer, bo tak nazywa się aplikacja na Android proponowana przez firmę, pozwoli nam wybrać kolor, który najbardziej pasuje do naszych ścian. Narzędzie pozwala nam dosłownie „pomalować” ściany swojego domu, używając do tego celu laptopa, tableta czy też telefonu komórkowego. Aplikacja jest intuicyjna i bardzo prosta w obsłudze, a daje bardzo wiele – pewność i możliwość zdecydowania przed kupnem farby i pokryciem nią swojej ściany. Dulux wpadł na genialny pomysł – tworząc swój Visualizer, zyskał zadowolenie oraz duże zaufanie swoich klientów. Taka aplikacja to także wielka wygoda – klient może z niej korzystać, bez konieczności wychodzenia z domu i przeglądania opasłych wzorników czy przykładania kartoników z kolorami do ściany. 
(źródło: dulux.pl)
Klienci korzystający z aplikacji Dulux Visualizer, mogą także skorzystać z porad dotyczących doboru i łączenia swoich farb. Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu, marka Dulux pozostawia konkurencję w tyle, a wykorzystanie multimediów, pozwala na zapisywanie określonych kompozycji oraz dzielenie się nimi w Internecie. Ta przemyślana kampania, zbliża klientów do marki i daje im możliwość sprawdzenia każdego koloru bez ryzyka, że określona barwa nie będzie pasować do wnętrza. 
Aplikacja jest dostępna w systemie Android oraz iOS, można z niej korzystać także w przeglądarce (Dulux Web Visualizer).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.