czwartek, 7 kwietnia 2016

Polscy siatkarze w kampanii reklamowej Plusa

   Od zawsze uważałem, że fajnie jest się ogrzać przy blasku wygranych. Tacy ludzie obok podnoszą nasz prestiż i postrzeganie o nas. Takim tokiem myślenia poszedł w ubiegłym roku ( 2015 )  jeden z operatorów sieci komórkowych w Polsce - Plus.

Plus w jednej ze swoich strategii marketingowych powiązanych z hasłem „ Ja+ nowe możliwości” zdecydował się na „nowe twarze” . Jednymi z przedstawicieli „nowych twarzy”  w strategicznej kampanii na rynku medialnym  było zaangażowanie do reklam polskich siatkarzy wraz z trenerem Stephanem Antigą. Nie bez znaczenia wpływ na ich udział miało to, że Plus od 1998 jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski siatkarzy i siatkarek oraz tytularnym sponsorem zawodowej ligi siatkówki w Polsce ( Plus Liga). 

Pierwsza reklama z udziałem polskich siatkarzy pojawiła się w mediach 24 sierpnia 2015 roku. Od tamtego czasu pojawiło się już kilkanaście nowych spotów, które przedstawiają nowe oferty operatora. 


Co by jednak nie powiedzieć, to nowe reklamy z siatkarzami przyniosły już w ubiegłym roku wzrost abonamentów sieci Plus. Pytanie tylko jedno... czy w razie niepowodzeń polskich siatkarzy nie padnie przez niezadowolonych kibiców to zdanie "nic nie grają, niech więcej w reklamach występują" . Ale to już nie problem sieci Plus, która PR na cały przedsięwzięciu wyszła rewelacyjnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.