Plus w jednej ze swoich strategii marketingowych powiązanych z hasłem „ Ja+ nowe możliwości”
zdecydował się na „nowe twarze” . Jednymi z przedstawicieli
„nowych twarzy” w strategicznej kampanii na rynku medialnym było zaangażowanie do
reklam polskich siatkarzy wraz z trenerem Stephanem Antigą. Nie bez znaczenia
wpływ na ich udział miało to, że Plus od 1998 jest oficjalnym sponsorem
reprezentacji Polski siatkarzy i siatkarek oraz tytularnym sponsorem zawodowej
ligi siatkówki w Polsce ( Plus Liga).
Pierwsza reklama z udziałem polskich siatkarzy pojawiła się w mediach 24 sierpnia 2015 roku. Od tamtego czasu pojawiło się już kilkanaście nowych spotów, które przedstawiają nowe oferty operatora.
Co by jednak nie powiedzieć, to nowe reklamy z siatkarzami przyniosły już w ubiegłym roku wzrost abonamentów sieci Plus. Pytanie tylko jedno... czy w razie niepowodzeń polskich siatkarzy nie padnie przez niezadowolonych kibiców to zdanie "nic nie grają, niech więcej w reklamach występują" . Ale to już nie problem sieci Plus, która PR na cały przedsięwzięciu wyszła rewelacyjnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.