poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Siła naturalnego piękna!

    W reklamach kosmetyków do makijażu czy pielęgnacji skierowanych do kobiet niemal zawsze widzimy panie o idealnych proporcjach, bujnych lśniących włosach, wystylizowanych- nieskazitelnie pięknych, które stają się wzorem kobiecości dla tych, które daną reklamę oglądają. Kobiety popadają w kompleksy obserwując poprawione w Photoshopie modelki. 

                                        (http://www.scoop.it/t/portrait-retouching-software)

    Marka Dove postanowiła wyjść z inicjatywą, której wcześniej nie było i zatrudniła do swoich reklam zwykłe kobiety, naturalne i przez to jedyne w swoim rodzaju i piękne! Dove połączyło połączyć reklamę swoich produktów z kampanią społeczną mającą na celu leczenie kobiet z ich kompleksów i udowodnienie im, że najważniejsze jest naturalne piękno. Pojawiło się wiele reklam będących częścią kampanii "The real beauty", w których widzimy pewne siebie, szczęśliwe kobiety o różnych kształtach i kolorze skóry. 


 Filmik promujący kampanię obejrzało prawie 20 milionów użytkowników Youtube. Trzeba przyznać, że robi wrażenie! Ukazany na nim proces powstania zdjęcia reklamowego, makijaż, fryzura i przede wszystkim obróbka w Photoshopie zmieniają modelkę nie do poznania!


  Kolejnym spotem, który zyskał wielki rozgłos był ten, w którym portrecista sądowy maluje portrety kobiet jedynie w oparciu o to jak same siebie opisują. Następnie przychodzi osoba, która daną kobietę widziała i opisuje ją portreciście. Efekt jest zdumiewający! Kobiety w swoich oczach są dużo mniej atrakcyjne i widzą w swoim wyglądzie wady, których inni ludzie nie dostrzegają. 



    Dove połączyło kampanię społeczną z reklamą produktów i odniosło spektakularny sukces! Kobiety uwierzyły w siebie i pokochały kosmetyki tej marki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.