Grudzień
2013 roku był miesiącem przełomowym dla klientów dwóch
popularnych w Polsce banków: BGŻ S.A. oraz BNP Paribas. Te dwie
placówki połączyły swoje siły, pierwsza z nich została nabyta
przez drugą, w rezultacie czego powstał nowy bank – BGŻ BNP
Paribas. Czas ten przyniósł rozbudowaną kampanię reklamową z
udziałem znanych widzom z seriali aktorów – Marka Kaliszuka oraz
Pauliny Chruściel, a potem Mariety Żukowskiej. Kreatywne reklamy to
jednak nie wszystko co specjaliści od marketingu mieli do
zaoferowania klientom baku. BGŻ BNP Paribas stał się sponsorem
specjalnego mini-serialu, emitowanego na antenie stacji Polsat, co
było przemyślaną akcją promocyjną, a jednocześnie zbliżyło
klientów banku do wybranej przez nich sieci banków.
(źrodło: WirtualneMedia.pl) |
Zabawny,
komediowy serial „Dwoje we troje”, przedstawia życie bankowców
w całkiem inny sposób. Krótkie odcinki o Michale oraz Michelle i
jej córce Dusi, są emitowane od 12 marca, przed Wydarzeniami na
Polsacie. W serialu poznajemy bliżej postaci, które widzieliśmy
wcześniej w reklamach banku. Nie brak także wątku romantycznego –
Michelle oraz Michał od początku mają się ku sobie. 10-letnia
Dusia ma nadzieję, ze para nawiąże bliżą relację.
"Mini serial "Dwoje we troje" to nasza najnowsza inwestycja w branded content. Postanowiliśmy zostać sponsorem tego mini serialu, bo uznaliśmy, że jest to świetna okazja, by widzowie mogli poznać od kuchni życie pracowników banku. To doskonały sposób, żeby poznać codzienne problemy i wyzwania bankowców, także od tej prywatnej strony" - mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w BGŻ BNP Paribas.
Mini serial został stworzony przez duet producencki Rafał Kolikow - Krzysztof Landsberg, a scenariusz stworzyli między innymi twórcy scenariusza "Listy do M. 2" - Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski. Reżyserem 26 czterominutowych odcinków jest Tomasz Konecki.
"To bardzo ciekawy i unikalny projekt. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na sponsoring mini serialu. Jesteśmy przekonani, że "Dwoje we troje" zdobędzie dużą popularność zarówno wśród młodych, jak i starszych widzów" - dodaje Karol Kamas,który odpowiada za komunikację marketingowa w BGŻ BNP Paribas.
Każdy odcinek opowiada inną historię. Bohaterów serialu można spotkać 2 razy w tygodniu, w sobotę oraz w niedzielę o godzinie 18:40.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.