środa, 16 marca 2016

Pięciosekundowa reklama produktu

Pogląd, że opakowanie pełni jedynie funkcje ochronną produktów, już dawno odszedł do przeszłości. To w jaki sposób opakowany jest produkt i jak się prezentuje na sklepowych półkach, ma bardzo istotną rolę. Często bywa ona decydująca kiedy zastanawiamy się nad wyborem jakichś produktów. Zazwyczaj sięgamy po ten, którego opakowanie jest atrakcyjne i przyciąga nasz wzrok. 



Opakowanie jest jednym z najważniejszych (o ile nie najważniejszym) czynnikiem, który wpływa na konsumenta w procesie podejmowania  decyzji  kupna jakiegoś produktu.  To tak zwana „pięciosekundowa reklama produktu”, która pomaga konsumentom przebić się przez szum komunikacyjny miejsca sprzedaży oferującego setki produktów i sklepowe promocje.



Packaging to jeden z elementów brandingu, który odpowiada za wizerunek marki i jej produktów. Opakowanie to najszybsze i najbardziej bezpośrednie ogniwo łączące produkt/markę z konsumentem. Idealne opakowanie wywołuje pragnienie posiadania określonego produktu i kiedy zwróci uwagę klienta i dojdzie do zakupu to jego misja zostaje spełniona w 100%.

Z opakowaniem jest jak z reklamą- im jest bardziej kreatywna, tym bardziej przykuwa uwagę i zapada w pamięć. Poniżej przedstawiam kilka naprawdę ciekawych opakowań produktów.







( źródło zdjęć: http://cherryballart.com/kreatywnie-opakowane-produkty )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.