Czy
wyobrażasz sobie reklamę pozbawioną jakichkolwiek multimedialnych elementów? Ja
też nie, a nawet jeśli takie reklamy gdzieś się pojawiają, to z pewnością nie
przyciągają uwagi potencjalnych klientów a to mija się z ich celem.
Dobra reklama
powinna oddziaływać na nasze zmysły. Wydaje mi się, że w tym przypadku zmysł
wzroku odgrywa najistotniejszą rolę. Nie bez powodu reklamy zazwyczaj są
dynamiczne, wykorzystywana jest w nich grafika czy video. Jedno zdjęcie jest w
stanie przekazać więcej niż kilkadziesiąt słów. Im reklama jest bardziej
kreatywna i zaskakująca tym większa szansa, że przykuje uwagę widza i sprawi,
że zainteresuje się on reklamowanym produktem czy usługą. Producenci reklam
mają coraz większą świadomość w tym temacie, czego skutkiem są zaskakujące
multimedialne reklamy, które często można postrzegać jako…dzieło sztuki.
Poniżej przedstawiam kilka przykładów ulicznych reklam, których nie można nie
zauważyć i poświecić im chwili uwagi.
Bywa, że pozornie najprostsze rozwiązania i pomysły wydają się być najbardziej zaskakujące i ujmujące...
(źródło:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhJ7PuOZxATFfb1A2HPL6-J2a1cPGz9KtjIHS6rCKkUrbtGguzCgih-mUYuCq_G-tzNZBHosEW4AF9IDL7zPv4oM0lGr21vDemOKjDSCBUzDUwPh9kklu_I0ifhqdB-P5QS6wR2RVDYzLru/s1600/clever_street_pole_ads_09.jpg)
W wyżej przedstawionych reklamach przesłanie wyrażone jest za pomocą formy wizualnej. Bywa jednak, że odpowiednie dobrane hasło robi całą robotę....
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.