czwartek, 3 marca 2016

Kreatywność przynosi sukces

Czy wyobrażasz sobie reklamę pozbawioną jakichkolwiek multimedialnych elementów? Ja też nie, a nawet jeśli takie reklamy gdzieś się pojawiają, to z pewnością nie przyciągają uwagi potencjalnych klientów a to mija się z ich celem.


Dobra reklama powinna oddziaływać na nasze zmysły. Wydaje mi się, że w tym przypadku zmysł wzroku odgrywa najistotniejszą rolę. Nie bez powodu reklamy zazwyczaj są dynamiczne, wykorzystywana jest w nich grafika czy video. Jedno zdjęcie jest w stanie przekazać więcej niż kilkadziesiąt słów. Im reklama jest bardziej kreatywna i zaskakująca tym większa szansa, że przykuje uwagę widza i sprawi, że zainteresuje się on reklamowanym produktem czy usługą. Producenci reklam mają coraz większą świadomość w tym temacie, czego skutkiem są zaskakujące multimedialne reklamy, które często można postrzegać jako…dzieło sztuki. Poniżej przedstawiam kilka przykładów ulicznych reklam, których nie można nie zauważyć i poświecić im chwili uwagi.

                               (źródło:  http://justsomething.co/wp-content/uploads/2014/10/street-advertising-2.jpg)


                                                   (źródło: https://madelska.files.wordpress.com/2015/01/oral_b.jpg)


           (źródło: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d8/46/9d/d8469def668cbb593eb2224bc1ada6fc.jpg)


      (źródło: http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uuuploads/billboard-ads-part2/billboard-ads-part2-4.jpg)


                                          (źródło: http://adsoftheworld.com/sites/default/files/images/Zoo_Bus.jpg)


 
                         (źródło:http://images.blog.edelight.de/edelight-magazin/Tobi/Sprite-Dusche-in-Brasilien-2.jpg)


Bywa, że pozornie najprostsze rozwiązania i pomysły wydają się być najbardziej zaskakujące i ujmujące...

                          (źródło: http://cdn.nikeblog.com/wp-content/uploads/2012/01/Nike-RUN-Park-Bench-2.jpg)
(źródło:http://2.bp.blogspot.com/-B1S5zNGduB0/TnGY4ucIqdI/AAAAAAABIyo/BuS6VqO5iN8/s1600/clever_street_pole_ads_09.jpg)

W wyżej przedstawionych reklamach przesłanie wyrażone jest za pomocą formy wizualnej. Bywa jednak, że odpowiednie dobrane hasło robi całą robotę....


                                             W końcu w reklamach (prawie) wszystkie chwyty są dozwolone :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.