Prosta
aplikacja Instagram została stworzona w jako narzędzie do
udostępniania zdjęć i dzielenia się momentami ze swojego życia.
Z biegiem czasu, aplikację tę ulepszano i wprowadzano coraz nowsze
możliwości. Najnowszą z nich jest możliwość umieszczania specjalnych reklam. Instagram przechodzi szybką metamorfozę, ze zwykłej
aplikacji umilającej czas, w narzędzie, które stanowi źródło
ruchu o dużej wartości, umożliwiające generowanie zysków.
Portale social media znacznie zwiększają stopień zaangażowania
użytkowników, dają im możliwość komunikowania się z
właścicielem profilu. Dzięki temu, aplikacja Instagram jest
wykorzystywana przez duże firmy w celu reklamowania własnych usług,
promowania towarów i pozyskiwania informacji. Obecnie, aplikacja
stanowi potężne medium, na którym jesteśmy w stanie przeprowadzić
pełną kampanię reklamową marki.
Duże firmy poszukują nowych,
często tanich kanałów sprzedaży, gdzie będą mogły oferować i
sprzedawać swoje produkty. Także osoby publiczne chętnie
korzystają z Instagrama, który może być narzędziem zarabiania
pieniędzy, platformą współpracy reklamodawcy z blogerami,
aktorami, modelkami.
(źródło: profil Instagram: https://www.instagram.com/maffashion_official)
(źródło: profil Instagram: https://www.instagram.com/jemerced)
Podczas
gdy znaczna większość użytkowników wykorzystuje Instagram jako
platformę udostępniania zdjęć tego co akurat je, z kim się
spotyka oraz co na siebie ubiera, potencjał aplikacji
Instagram dostrzegły także wielkie firmy, które przy jego pomocy
komunikują się z klientami. Największe koncerny, które z
powodzeniem korzystają z aplikacji
Instagram jako platformy do reklamy, to między innymi Nike,
Starbucks,
Victoria’s
Secret, Red Bull, MTV, Disney czy National Geographic.
(źródło: profil Instagram: https://www.instagram.com/nike/)
(źródło: profil Instagram: https://www.instagram.com/adidas/)
Można
więc stwierdzić, że Instagram daje szerokie możliwości
przedstawiania otaczającej rzeczywistości, reklamowania usług i
komunikowania z odbiorcami, zapewniając nieustanny kontakt,
pozwalający zyskiwać niezbędną wiedzę o klientach, ich
potrzebach i wymaganiach. Prawie
połowa użytkowników tej popularnej aplikacji, korzysta z niej
każdego dnia, mając dostęp na bieżąco do zdjęć, udostępnianych
przez obserwowane osoby. Każdego dnia, jest na
nim
zamieszczane 60 milionów zdjęć, a przeciętny użytkownik spędza
na Instagramie nawet o 40% czasu więcej niż Twiterze. Te statystyki są dowodem na to, że Instagram stał się potężnym
medium reprezentującym nowe technologie, które teraz możemy nosić
we własnej kieszeni i mieć do nich dostęp 24 godziny na dobę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.