poniedziałek, 21 marca 2016

Reklama ciekawa, to reklama multimedialna!

Kiedyś reklamę można było po prostu zwyczajnie napisać, opublikować w gazecie i sprzedaż naszego towaru wzrastała lub malała, jeśli produkt nie był przedstawiony aż tak wspaniale jak się tym “specom” od reklamy zdawało. Taką ciekawą formę reklamy mogły być w tamtych zamierzchłych czasach opowiadania, historyjki rodzajowe lub oczywiście jak zawsze nie zawodne slogany reklamowe. Dziś jest zgoła odmienne.
Współczesny człowiek potrzebuje więcej. Więcej, jedzenia, więcej ubrań, więcej wszystkiego, ale nie dotyczy to tylko konsumpcjonizmu. To moje stwierdzenie możemy też dopisać do…..REKLAM.
Bo dziś reklama ma nie tylko...no cóż, reklamować dany produkt. Dobrze jest jak nas bawi, może czasem wyśmiewa nasze przywary.
Przykład takiej reklamy, to reklama Old Spice gdzie czarnoskóry, dobrze zbudowany mężczyzna nakazuje oglądającym go kobietom by porównywały go ze swoimi partnerami. Kontrowersyjne, owszem, ale dla płci pięknej wydawało się to zabawne, szczególnie gdy ich ukochany “miś” rzeczywistości przeistoczył się już w rosłego niedźwiedzia z potężnym brzuszkiem. 


źródło: Youtube


Kolejnym przykładem jaki przychodzi mi na myśl gdy myślę o zabawnych reklamach jest oczywiście klasyczne “kierowanie się sercem lub rozumem”, która to reklama króluje w publicznej przestrzeni od ładnych paru lat. Nie tylko bawi, ale również zachęca do kupna kolejnych pakietów.


źródło: Youtube


Jednak inspiracją do napisania tego postu była ta reklama…


źródło: Youtube


Reklama ta jest nakręcona w sposób filmu akcji à la James Bond. Ot zwykły facet musi zadbać o bezpieczeństwo rodziny. Dzięki swojemu internetowi jest wstanie wykryć każdą anomalię...nawet jeśli to jest jego żona wcinająca nocą tort. Ciekawe, bawiące wciągające. Moim zdaniem jest to idealny przykład tego jak powinny wyglądać prawdziwe reklamy współczesnego świata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.