środa, 15 marca 2017

Uczucia w Allegro

W reklamie od zawsze najważniejszą rolę odgrywają pozytywne uczucia i emocje. Gdy te elementy będą zastosowane jest duża gwarancja sukcesu. Bo ludzie nie chcą kupić zwykłego produktu, chcą kupić emocje.

Obraz jest również ważny, im bardziej jest chwytliwy tym lepiej. Dynamiczny, pokazujący pozytywne uczucia- tym twórcy reklam powinni się zasugerować. Reklama portalu Allegro zastosowała ten chwyt. Spot świąteczny „ Czego szukasz w święta? | English for beginners” ma ponad 13,5 miliona wyświetleń na YouTube. Jest uważany za równie dobry, bądź lepszy od spotów Marks and Spencer czy John Lewis.

Reklama świąteczna ma być ciepła, pełna wrażliwości, dająca nadzieję. Reklama Allegro dokładnie taka była. Dodatkowo miała historię. Opowiadała o starszym panu, który jechał odwiedzić syna i jego rodzinę do Anglii na święta. Zatem został poruszony problem emigracji do Anglii jak i motyw świąteczny. Podczas trzech minut reklamy, odbiorca zdąży się roześmiać, przemyśleć problem społeczny, wzruszyć, oraz ma poczucie, że święta są coraz bliżej, czyli czas na kupno prezentów.

Reklama świąteczna portalu Allegro podbiła serca nie tylko polskich odbiorców, ale również została doceniona przez zagraniczne media i internautów. Takie jak „The Huffington Post”, „The Independent”, „The Sun”, „The Daily Telegraph”.

Czy Ciebie też porusza ta reklama? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.