Korporacja stojąca na piedestale marek zajmujących się elektroniką użytkową- Apple nie przestaje zaskakiwać. Tym razem w swojej kampanii skupiła się na promowaniu aparatu w modelu iPhonie 7, a szczególnie tego, jak doskonale sprawdza się on w niełatwych warunkach oświetleniowych. W nową kampanię – One Night on iPhone 7, firma kojarzona z nietypową osobowością Steve'a Jobsa, wykorzystała talent oraz bystre oko fotografów, którzy podczas jednej nocy – dokładnie z 5 na 6 listopada – uchwycili najnowszymi modelami iPhona, niesamowite widoki z różnych miejsc na ziemi – od arktycznych jaskiń lodowych, przez indonezyjskie wulkany, kluby Johannesburga, po dachy Szanghaju.
Tak też wyłonił się wachlarz kilkudziesięciu fotografii, który jest pokazywany na bilbordach w 25 krajach. Jest to kolejna część prowadzonej przez Apple od lat kampanii Shot on iPhone.
Przykładowe zdjęcia z kampanii:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.