środa, 29 marca 2017

Inspiracje czerp z Instagrama

Kilka lat temu, gdy zakładałam profil na Instagramie, byłam do niego średnio przekonana. Konto na Facebooku w zupełności mi wystarczało. Spełniało też wszystkie moje wymagania dotyczące portalu społecznościowego. Wtedy dowiedziałam się, że głównym zamysłem Instagrama są... zdjęcia. Ogółem mówiąc - wszelkiego rodzaju grafika.

Po skompletowaniu w miarę licznego grona obserwujących, ruszyłam do przeglądania i moje zaskoczenie było niemałe. Natrafiłam na spora ilość interesujących profili. Natomiast to w dalszym ciągu mało mnie przekonywało. Postanowiłam jednak dać Instagramowi drugą szansę i to był dobry krok.



Po tych paru latach utrzymania konta, moi obserwujący, to w dużej mierze osoby, które mnie INSPIRUJĄ oraz motywują. A dzieje się tak za sprawą pasji, które każda z tych osób posiada i się nimi dzieli. Czasem są to osoby, których profile śledzę już przez dłuższy czas. To przeważnie ulubieni aktorzy, muzycy, czy pisarze. Innym razem przez przypadek natrafiam na istne źródła pozytywnej energii!

Taką osobą jest na przykład Paulina Ostrowska/ mrsostrovia, na której profil natknęłam się niedawno. Dziewczyna zachwyca niezwykłymi fotografiami dopracowanymi w każdym calu.

Polecam również odwiedzić profil - bardziejlubieksiazki- Diany Chmiel, której miłość do książek przeplata się z fantazyjnymi ujęciami, czy chociażby konto, rozchwytywanej za tomik wierszy Mleko i Miód, poetki - Rupi Kaur.

Źródło: Instagram.com
Źródło: Instagram.com

Źródło: Instagram.com

A jak jest z Wami? Piszcie w komentarzy jakie Instagramowe profile was inspirują :)

5 komentarzy:

  1. Mam tak samo jak Ty. Przez długi czas nie potrafiłam przekonać się do Instagram, bo kojarzył mi się on tylko z pozerami, którzy swoje życie próbują pokazać jako coś niebywale interesującego. W miarę zagłębiania się w Instagrama, zaczęłam odkrywać osoby z tak niesamowitymi pasjami i z poczuciem estetyki, że potrafiłam godzinami przeglądać ich profile i zachwycać się zdjęciami tak różnymi od innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do wielu rzeczy warto podchodzić jednak kilka razy :) a tego rodzaju "sztuką" na pewno należy się dzielić :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja mam Instagrama od bodajże roku. Na początku trafiałam na profile najbardziej popularne ( np. Seleny Gomez) co kompletnie nie spełniało moich oczekiwań. Dziś już potrafię znaleźć interesujące mnie profile, które wnoszą motywacje i pobudzają wyobraźnię np. lokalne OPOLSKIE DZIOŁSZKI, które tworzą cudowne ręcznie robione ozdoby i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy zatem te profile i zachęcamy do dalszego szukania inspiracji!

      Usuń
  3. Wykorzystaj potęgę słowa i obrazu, nagrywając spot reklamowy. To klucz do dotarcia do nowych klientów i zwiększenia świadomości marki. Inwestuj mądrze w rozwój swojego biznesu! https://www.ostro-video.pl/filmy-i-spoty-reklamowe

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.